Avtomobile, ki so del nove strategije 'Push to Pass' bodo za vse štiri znamke koncerna PSA, torej za Peugeot, Citroën, Opel in Vauxhall, izdelovali v dveh tovarnah v Španiji in na Portugalskem.
Ob naraščanju prodaje športnih terencev zadnja leta – v letu 2017 se postali najbolje prodajan avtomobilski razred – se zdi, da se praktično vsi avtomobilski proizvajalci v glavnem osredotočajo le še na izdelavo SUV-ov in križancev. Naslednja novica bo zato zanimala predvsem posameznike, ki nad tovrstnimi avtomobili niso najbolj navdušeni, vseeno pa si želijo avtomobil, ki bo družinsko uporaben. Koncern PSA, od lani okrepljen z Oplom, je namreč naznanil, da se pripravlja na začetek nove generacije vsestranskega vozila.
Francoski koncern je sicer še zelo skop, ko gre za podrobnosti vozila, a je skoraj zagotovo naslednik modelov Citroën Berlingo in Peugeot Partner, zasnovanih na prvi generaciji modela C4, ki sta na trgu že 10 let in torej brez dvoma zrela za zamenjavo. Le nekoliko mlajši od njiju je Combo, Oplova različica Fiatovega Dobloja, ki je na ceste zapeljal leta 2011 in tako po avtomobilskih standardih tudi zrel za zamenjavo.
Prilagojeni bodo vsaki znamki posebej
Novinci, ki bodo predstavljeni v naslednjih dneh, bodo narejeni na najnovejši koncernski platformi EMP2, deležni pa naj bi bili tudi zadnje generacije pogonskih sklopov in asistenčnih tehnologij. Po zaslugi kratkega motornega pokrova naj bi na relativno kratki medosni razdalji ponujali dovolj prostora v kabini, v kateri naj bi bilo prostora za od pet do sedem potnikov, ne glede na to, ali bomo izbrana krajša ali daljša medosna razdalja. Potniki naj bi se v kabini po zaslugi boljših materialov počutili še nekoliko bolj udobno, povezanosti z dostavnimi različicami vozil pa bo tako še nekoliko manj kot do zdaj.
Olivier Bourges, podpredsednik oddelka za strategijo in načrtovanje, je ob tem dejal, da bodo avtomobili kljub enaki osnovi med seboj dovolj različni, hkrati pa naj bi poosebljali značaj vsake znamke posebej. Ne glede na to, katero značko bodo avtomobili nosili na pokrovu motorja, pa bodo vsi štirje modeli proizvedeni v dveh tovarnah na Pirenejskem polotoku, v španskem mestu Vigo in portugalskem mestu Mangualde, kjer se že intenzivno pripravljajo na začetek proizvodnje.
Prav proizvodnja kot taka pa pomeni nov mejnik v izdelavi osebnih vozil. V zgoraj omenjeni tovarni bodo namreč vpeljane industrijske inovacije kot so samodejno skladiščenje na linijah stiskalnic, uporaba umetnega vida za nadzor geometrične kakovosti, vpeljava robotov, ki sodelujejo z ljudmi, in sistema za popolno opremljanje z distribucijo s pomočjo samousmerjevalnih vozil. Vse te inovacije bodo pripomogle k temu, da se bosta oba obrata uvrstila v tako imenovano dobo 'Tovarna 4.0'.