Maserati se na slovenskem trgu prodaja tudi v različici z ZF-ovim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Menjalnik poleg povsem samodejnega pretikanja omogoča še ročno prestavljanje, glede na voznikove želje in podlago (sneg) pa lahko izberete med tremi načini delovanja. Med njimi je tudi športni, po katerem menjalnik prestavlja pri višjih vrtljajih (pri približno 4.000/min). Ročno pretikanje lahko poteka tudi prek dveh obvolanskih ušes, za kateri je treba pri osnovni različici opreme doplačati. Novi menjalnik se je z zadnje osi preselil ob motor, kar je prineslo tudi drugačno razporeditev mase (49 odstotkov spredaj in 51 odstotkov zadaj), a je razmerje med osema še boljše kot pri DuoSelect.
Motor ostaja 4, 2-litrski osemvaljnik s povečanim navorom na 460 Nm (za deset Nm več), ki je na voljo že pri 4.250/min. Prenovljeni agregat ima nove sesalne vode, glava valjev je pobarvana v modro barvo, spremenjeni so bati, namesto suhega karterja pa je mokri z enojno oljno črpalko. Zanimivo pri novem menjalniku je za pet kilometrov na uro (270 km/h) manjša največja hitrost, pospešek od nič do 100 kilometrov na uro pa se ustavi pri 5, 6 sekunde, kar je za štiri desetinke sekunde slabši rezultat. Če bi si radi omislili Maseratija s samodejnim menjalnikom, boste morali odšteti najmanj 129.951 evrov. Pohitite, od desetih, ki so letos namenjeni slovenskemu trgu, jih je šest baje že prodanih.
Foto: Maserati