Novo obdobje za Cupro - rakrivamo kar tri nove modele, ki smo jih spoznali v živo!

Čas je za naslednje poglavje - Cupra gre do leta 2025 v modelno ofenzivo s tremi novimi avtomobili.

Novo obdobje za Cupro - rakrivamo kar tri nove modele, ki smo jih spoznali v živo! (foto: Janoš Pečnik) Janoš Pečnik
8. 6. 2022

Terramar je zares poseben kraj. Je namreč eno najstarejših dirkališč na svetu, ki bo v prihodnjem letu bo praznovalo okroglih 100 let, skoraj toliko časa pa je tudi že zapuščeno. In čeprav že zdavnaj več ne opravlja svojega osnovnega poslanstva, je tam z osamosvojitvijo od Seata svoj spiritualni dom našla znamka Cupra.

Preberite tudi: Cupra Formentor VZ 310 4Drive // Še zdaleč ne zgolj še en športni SUV...

Čeprav na ta posvečen kraj, kjer so pred štirimi leti lansirali sveže samostojno znamko, ne povabijo kar tako, pa tokrat nisem vedel kaj me tam čaka. Na koncu se je izkazalo, da kar trije novi modeli - Terramar, Tavascan in Urban Rebel - ter kreativno organiziran dogodek, kjer smo v temi in spremljavi vizualizacije spremljali vožnjo Cuprinih električnih dirkalnikov na stoletnem betonskem ovalu.

Do leta 2025 kar trije novi samostojni modeli in lastnejša podoba

Najprej se bo ponudbi leta 2024 pridružil tisti, ki je ime dobil po dirkališču - Terramar torej. Športni SUV dolžine 4,5 metra bo zadnji novi Cuprin model, ki bo imel motor z notranjim zgorevanjem - takrat bo ponudba razširjena z novimi priključnimi hibridi s 100 kilometri električnega dosega.

Drugi je izključno električno gnani Tavascan, ki se je leta 2019 že predstavil v konceptni obliki, gre pa za ustreznika Volkswagnovemu ID.5. Tudi Tavascan, s katerim nameravajo razširiti globalno prodajno mrežo, prihaja konec leta 2024.

Na tretji model stavijo največ. Urban Rebel je manjši mestni električni avtomobil (dolg 4,03 metra). Uporabili so napredne reciklirane polimere in naravne materiale iz trajnostnih virov, pri izdelavi pa bodo uporabljali tehnike 3D tiskanja in 3D šivanja.

Imel bo odgovorno nalogo - demokratizirati Cupro in urbano električno mobilnost. Snujejo ga v Barceloni, od leta 2025 pa ga bodo izdelovali v Martorellu. Obljubljajo - za mestni električni avto bogatih - 440 kilometrov dosega, kar omogoča tudi lahka konstrukcija in zasnova notranjosti. Električni motor s 166 kW moči bo poganjal sprednji par koles, do 100 km/h pa bo “urbani upornik” pospešil v 6,9 sekundah.

Z novimi modeli nadalje razvijajo Cuprin lasten oblikovalski jezik, ki je vse bolj oddaljen od Seatovega - vključno z lastnim svetlobnim podpisom. Lastno masko bosta tako v okviru Cuprine ponudbe kmalu dobila tudi Leon in Formentor. Veliko sprememb se obeta tudi v oblikovanju notranjosti.