Potem, ko je Land Rover pred kratkim predstavil novi Range Rover Sport s priključno hibridnim pogonom, je enakega z modelnim letom 2018 namenil tudi Range Roverju.
Priključno hibridni Range Rover ima enako oznako kot Range Rover Sport, se pravi P400e, kar tudi pomeni, da se pod motornim pokrovom skriva enak pogonski sklop, ki ga tvorita 296-'konjski' 2-litrski turbobencinski štirivaljnik in 85-kilovatni elektromotor, ki je vgrajen neposredno v osemstopenjski samodejni menjalnik, ki pogonsko moč pošilja na vsa štiri kolesa.
Elektromotor se napaja iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13,1 kWh, ki se polni preko vgrajenega 7-kilovatnega polnilnika in omogoča tudi do 51 kilometrov povsem električne vožnje. Pospeševanje do 100 kilometrov na uro traja 6,4 sekunde, izpusti v zrak pa segajo do 64 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Range Rover je sicer doživel tudi nekaj drugih sprememb, ki se odražajo predvsem v notranjosti, kjer je med drugim po novem na voljo infozabavni sistem iz Velarja.