Novi Ranger Rover Sport se je prvič, sicer le v salonu, predstavil v Ljubljani. Nekaj tednov kasneje, kot je bilo sprva načrtovano. Pa veste zakaj?
Pri slovenskem uvozniku so namreč spoštovali obdobje po smrti kraljice Elizabete II. in s predstavitvijo nekoliko počakali. Land Rover je bil vedno močno povezan z britanskim kraljevim prestolom, navsezadnje pa je Range Rover po svoje kralj med vozili SUV.
Tovrstni tradicionalizem z dolgo zapuščino - čeprav je nekoliko manjša in bolj dinamična različica Sport šele v svoji tretji generaciji - se odraža v oblikovalskem pristopu, ki je tokrat še bolj evolucijski, kot je pri Land Roverju že tako v navadi. Oblika je še bolj dovršena, izrazito monolitna in razkošna, v živo pa spremembe v tem smislu dobro učinkujejo.
Počutje v notranjosti se zdi še prijetnejše in imenitnejše kot doslej. Pri izbiri materialov je slišati o trajnostnem izvoru in možnosti izbire materialov oblog na armaturni plošči in delih vrat, še vedno pa so tukaj tudi tradicionalne opcije, kot je usnje Windsor. Vse različice imajo ozvočenje Meridian v sicer treh različnih izvedbah, zvočniki pa so skriti za tekstilom.
Range Rover Sport tokrat prvič (in bržkone tudi zadnjič) ponuja tako širok razpon pogonskih možnosti, že čez dve leti se bo obstoječi ponudbi namreč priključila tudi povsem električna različica. Do takrat so na voljo trije dizelski in dva bencinska šestvaljnika (vsi so blago elektrificirani) ter dve priključni hibridni različici, prihaja pa tudi novi 4,4-litrski bencinski V8 v različici P530 s 530 konjskimi močmi ali 390 kilovati, s katerim ta SUV do 100 kilometrov na uro pospeši v štirih sekundah in pol.
Priključna hibrida imata 3-litrski šestvaljnik, 105-kilovatni električni motor in baterijo z zmogljivostjo 38,2 kilovatne ure za 113 kilometrov izmerjenega oziroma 88 kilometrov pričakovanega dosega. Močnejši P510e zmore 375 kilovatov (510 »konj«), P440e pa 324 kilovatov (440 »konj«).
Čeprav je razkošno udobje na prvem mestu, tudi tokrat niso zanemarili terenskih lastnosti. S pripomočki, kakršna sta aktivni tempomat za terensko vožnjo in sistem voznih nastavitev Terrain Response 2, za dinamične vozne lastnosti pa tudi z računalniško nadzorovanim diferencialom, štirikolesnim krmiljenjem ter zračnim vzmetenjem s preklopno prostornino in 48-voltnim sistemom za omejevanje nagibanja. Novi Sport omogoča tudi samodejno parkiranje brez voznika.
Preberite tudi: Ta avtomobilska znamka je bila kraljici Elizabeti II. najljubša
Cene se začnejo pri 96.359 evrih za vstopni dizelski motor in 109.442 evrih za vstopni bencinski s paketom Dynamic s športnimi poudarki, ki bo po besedah uvoznika najbolj priljubljena izbira opreme. Za priključna hibrida boste odšteli vsaj 112.912 (P440e) oziroma 141.990 evrov za P510e, ki je na voljo le z najdražjima paketoma opreme Autobiography in First Edition (slednja le v prvem letu). Najdražji na ceniku je sicer P530 z opremo Autobiography, ki velja 149.450 evrov.
Naročila pri nas sprejemajo že od maja, prva vozila pa bodo kupci prevzeli proti koncu leta.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj