Čeprav sponzorska vez med Košarkarsko zvezo Slovenije in podjetjem BMW Group Slovenija traja že nekaj časa, so včeraj na novinarski konferenci predstavili načrte za medsebojno sodelovanje tudi pri projektu EuroBasket 2013.
Tako bo BMW postal uradni avtomobilistični partner, ki bo pokril vse potrebe osebnih vozil za prvenstvo. Za prevoz gostov, organizacijskega osebja, uradnikov FIBA in vseh drugih, vpletenih v projekt, bo na razpolago med 70 in 90 avtomobilov.
Kot prvemu so ključe BMW-ja X6 predali Rašu Nesteroviču, da bi širil dobro ime BMW-ja ter tudi projekta EuroBasket 2013.
Še nekaj za vse ljubitelje košarke: na tiskovni konferenci so razkrili tudi sistem prodaje vstopnic za prihajajoče evropsko prvenstvo. Prodajati jih bodo začeli 18. marca, a sprva le za tekme zaključnega dela prvenstva. Najcenejša vstopnica za predtekmovalne tekme Slovenije, ki bodo potekale v Celju, bo stala 15, najdražja pa 35 evrov. Ker seveda pričakujemo uvrstitev Slovenije v finale, bodite pripravljeni odšteti za sedež v stožiški dvorani od 35 pa vse do 180 evrov.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj