Med drugim bo avtiomobil opremljen s sistemom za zaznavanje naleta vozil od zadaj, ki bo potnike opozoril na nevarnost, hkrati pa se bo poskušal samostojno izogniti nesreči.
Očitno je danes dan korejskih novosti, ki jih bomo prvič lahko v živo ugledali na Ženevskem avtomobilskem salonu. Po prvih skicah nove Kie Ceed je namreč na svoji korejski spletni strani prve uradne fotografije četrte generacije modela Santa Fe objavilo tudi Kiino matično podjetje, Hyundai Motors. Pred dnevi smo sicer že objavili prvo fotografijo, na kateri so znani precej jasni obrisi avtomobila, sedaj pa je znana celotna zunanja in notranja podoba, pa tudi motorizacija, ki jo bo avtomobil deležen.
Novinec ima po videzu sodeč s predhodnikom le malo skupnih točk. Sprednji del vozila ima po novem namesto enega dva para manjših žarometov, maska vozila pa je namesto treh velikih kromiranih letev bolj odprta in povzema izgled satovja. Na boku po novem dominirajo veliko večje steklene površine, zadek vozila pa je odrezan nekoliko bolj strmo.
Informacijsko-zabavni sistem znan, a veliko bolj dodelan
Novi generaciji modela Santa Fe je Hyundai v začetku namenil tri motorje, 2- in 2,2- litrski dizelski agregat ter 2-litrski bencinski motor, podprt s turbinskim polnilnikom. O kakršnikoli hibridnih različicah zaenkrat še ni govora, glede na trende v znamki pa verjetno sčasoma lahko pričakujemo tudi neko vrsto hibridnega oziroma električnega pogona, verjetno ni izključena niti možnost pogona na gorivne celice. Ne glede na izbran motor se bo moč na vsa štiri kolesa prenašala zgolj preko osem-stopenjskega avtomatskega menjalnika.
A bolj kot motorni izbiri so se Korejci posvetili dodatni opremi in tehnologiji v avtomobilu. Na sredinski konzoli bo voznika tako pričakal že znan vmesnik iz modela Kona, ki pa bo nekoliko bolj dodelan s sistemom za glasovno upravljanje, možnostjo beležke, ki bo voznika opomnila na morebitne pomembne opravke in funkcijo prepoznavanja glasbe. Ta bo poslušalcem sporočila informacije o skladbi, ki jo poslušajo. Z varnostnega vidika bo avtomobil opremljen s praktično vso najnovejšo tehnologijo izstopa pa sistem za zaznavanje naleta vozila od zadaj.
Na poleg treh motornih izbir bodo kupcem na voljo tudi pet stopnje opreme: Modern, Premium, Exclusive, Exclusive Special in Prestige, cene pa se bodo na korejskem trgu gibale med slabimi 21.000 evri, kolikor bo znašala različica z 2-litrskim dizelskim motorjem in opremo Modern ter 27.500 evri, kolikor bo potrebno odšteti za najdražjo različico z 2,2-litrskim motorjem in opremo Prestige.
Jure Šujica
Foto: Hyundai