Še vedno obljubljajo začetno ceno pod 20.000 evri, serijski model pa naj bi bil na las podoben temu konceptu.
Volkswagen je končno predstavil koncept ID.Every1, njihov najmanjši električni avto, z začetno ceno pod 20.000 evri. Gre za avtomobil, ki po duhu in obliki nasledjuje priljubljeni VW Up!, le da je tokrat povsem električen. Čeprav je ID.Every1 še v konceptni fazi, pri Volkswagnu obljubljajo, da se bo serijska različica zelo približala temu, kar so razkrili, tudi pri serijskem modelu pa ne bodo sklepali kompromisov pri kakovosti in uporabnosti.
Preprostost za manjše proizvodne stroške
Z imenom ID.Every1 namigujejo, da naj bi s svojo dostopnostjo omogočil mobilnost za vse. Napajala ga bo LFP baterija (ki je cenejša in odpornejša, a manj učinkovita od tradicionalnih litij-ionskih baterij), s kapaciteto 38 kilovatnih ur, ki naj bi omogočala doseg vsaj 250 kilometrov. Električni motor na prednji osi naj bi premogel 70 kilovatov moči (95 KM) ter največjo hitrost 130 kilometrov na uro, dovolj za mestno vožnjo in občasne daljše izlete.
Oblikovni slog je moderno minimalističen, brez nepotrebnih dodatkov, kar zmanjšuje stroške proizvodnje. »ID.Every1 je popolnoma prijazen avto. Obraz je resnično human,« pravi Andy Mindt, vodja oblikovanja pri Volkswagnu. Zanimiv je tudi podatek, da ima avto osvetljene robove žarometov, ki ustvarjajo učinek “Mona Lise” – luči vedno delujejo, kot da gledajo naravnost v vas.
Vračajo se fizična stikala!
Podobna filozofija se prenese tudi v notranjost. Osnovne različice bodo imele minimalističen videz, vendar bo mogoče izbrati bolj prestižne različice z boljšimi materiali in več tehnologije. Volkswagen se je očitno naučil tudi nekaj lekcij iz preteklosti, saj se vrača k fizičnim gumbom na volanu ter bljižnicam za glasnost in nastavitve temperature, ločenim od glavnega zaslona.
Ta bo dominanten in vodoravne postavitve, voznikov pa je majhen in popolnoma obdan z armaturno ploščo. Kaj pa dimenzije? V dolžino meri 3.880 milimetrov, kar ga uvrsti med nekdanji Up! in večji Polo. Kljub temu ima v kabini prostora za štiri potnike in 305 litrov prtljažnega prostora z globokim dnom in prostorom pod zadnjimi sedeži za shranjevanje kablov. Več podrobnosti in modelnih novosti, vključno z ID.2all naj bi razkrili letos jeseni.
Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu