Razkrivamo: Peugeot 308

Že za letošnjo jesen je napovedana zamenjava Peugeotovega modela 308. Ta bo tudi prvi, pri katerem bo naslednik modela obdržal enako oznako kot dosedanji rod.

19. 4. 2013

Novi 308 bo drugi avtomobil iz skupine PSA Peugeot Citroën, pri katerem bodo uporabili njihovo novo skonstruirano platformo za avtomobile srednjega razreda (EMP2).

Čeprav bo pod pločevino skoraj celotna konstrukcija povsem nova, so se Pierre Authier in njegovi pomočniki pri oblikovanju držali novega Peugeotovega oblikovalskega recepta: manj sprememb. Authier je kot svoj prvi Peugeotov avtomobil avtoriziral 208, je pa tudi avtor prenove CRZ. V isti oblikovalski smeri bo pripravljen tudi novi 308, torej s poudarjeno masko in zanimivo oblikovanimi žarometi ter kombinacijo dnevnih luči LED pod istim steklom. Oblikovno se 308 v marsičem opira na predhodnika, najopaznejša sprememba z boka pa bo tretje okno v zadnjem stebričku, kar naj bi v avtomobilu pripomoglo k boljšemu razgledu in več svetlobe v kabini.

Nova platforma omogoča nekaj pomembnih sprememb pod pločevino 308. Tako bo z nekoliko daljo medosno razdaljo v kabini na voljo več prostora, tudi za potnike zadaj in njihova kolena. Novi 308 bo za več kot 100 kilogramov lažji od predhodnika, kar bo med drugim pripomoglo tudi k boljšim izidom porabe goriva in manjšim vrednostim izpusta – zmanjšanju za 20 odstotkov.

Motorna paleta bo bolj ali manj znana že iz dosedanje ponudbe skupine PSA, osnovni model bo zmogel 90, najmočnejši pa 200 'konj'. Kasneje bodo pri Peugeotu ponudbo dopolnili še z dizelskim hibridnim pogonom.

Peugeot 308 bo prvič predstavljen na letošnji jesenski mednarodni razstavi v Frankfurtu sredi septembra, v prodaji pa bo proti koncu leta. (TP)