Razkrivamo: Volkswagen Golf Plus

25. 3. 2013
Deli
Razkrivamo: Volkswagen Golf Plus

Potem ko bo predstavljena vsa družina Golfov, se jim bo pridružil še novi Golf Plus. Začetek prodaje je predviden za pomlad prihodnje leto (2014).

Seveda bo tudi Golf Plus deležen vseh tehnoloških novosti, ki jih zdaj Volkswagen uveljavlja v svojih avtomobilih, zasnovanih na modularni platformi s prečno postavljenim motorjem (MQB). Ta je izredno prilagodljiva, Golf Plus pa bo prvi nekoliko višji model, ki bo nastal na njej.

Razvojniki pri Volkswagnu so dobili nalogo, da pripravijo avtomobil, ki bo privlačen tudi za mlade družine ali mlajše kupce. Pri tem se bodo izkazale predvsem prilagoditvene zmožnosti sedežev in uporabnost notranjosti. Armaturne plošče ne bodo veliko spreminjali, v primerjavi z dosedanjim Golfom Plusom pa bo precej bolje opremljen z elektronskimi pripomočki, od sistema za infotainment naprej. Velik sredinski zaslon bo seveda takšen, kot je pri bolje opremljenih različicah Golfa.

Medosna razdalja, ki jo uporabljajo pri novem Golfu, bo enaka tudi pri tistem z dodatkom Plus, bo pa pri Plusu že v različicah s precej nižjo stopnjo opreme na voljo tudi prilagodljivo podvozje, ki bo skrbelo za udobnejšo vožnjo.

Videz novega Golfa Plus se bo, skladno s Volkswagnovim oblikovalskim pristopom, le za odtenek spremenil v primerjavi s sedanjim. Novi bo nekoliko ostrejših robov, tisto, kar ga bo ločilo od predhodnika, pa bo tretje, zadnje okno v stebričku C, zaradi česar bo novi Plus precej drugačen od dosedanjega.

Za zdaj je izbor motorne opreme pri novem Golfu Plus še največja skrivnost. Ne toliko, kaj bodo volkswagnovci zares uporabili, saj so Plusu namenjeni predvsem klasični pogonski stroji, najbrž pa se bo osnovna oprema z motorji začela za stopnjo više kot pri Golfu. Odgovor na vprašanje, ali bo tudi Golfa Plusa kdaj poganjali tehnologija priključnega hibrida, elektromotor ali manj futuristični, dualni motor na stisnjeni naravni plin in bencin, pa je še zavit v nekajletno prihodnost, kjer bo ta ali oni dodatni motor odvisen predvsem od uspešnosti pri kupcih Golfa in nadaljnjega razvoja najrazličnejših okoljevarstvenih predpisov v posameznih državah. (TP)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja