Z vsakim dnem so naši otroci in vnuki večji, rastejo. Tega se pravzaprav držijo tudi pri Volkswagnu, ko gre za njihov mali družinski avto, Pola torej. Kmalu bo luč sveta zagledala Polova šesta izdaja. Že od leta 1975 z njim ponujajo avtomobil za vse, ki imajo skromnejše zahteve in ne potrebujejo toliko prostora kot kupci najbolj priljubljenega Volkswagna, Golfa.
A že Polova peta generacija (od leta 2009) je z dolžino 3,97 metra prerasla prvo generacijo Golfa (dolžina 3,815 m). Tudi novi Polo bo s svojimi nekaj več kot štirimi metri dolžine od prejšnjega (evropski in slovenski avto leta) zrasel za slabih 5 centimetrov in tako prerasel drugi Golfov rod (od leta 1983, dolžina 3,985 m). Ne le po dolžini, tudi sicer bo novi Polo v marsičem podoben Golfu, sedanjemu seveda. Konstrukcijsko osnovo bo namreč v večini pomembnih sestavnih delov 'podedoval' od v Evropi najpriljubljenejšega modela. Rečeno po inženirsko: Polo bo skonstruiran na podlagi iste platforme, torej treh magičnih črk MQB. Torej bo to modularna platforma s prečno postavljenim motorjem, ki jo je pri Volkswagnu vpeljal prav Golf, pozneje pa so se na njej pojavili še Sportsvan, Touran in Tiguan, pa ne samo ti! Enako platformo z nekaterimi dopolnili so uporabili tudi za zasnovo Passata. Umetnost konstruiranja sodobnih avtomobilov je v tem, da lahko za najrazličnejše porabijo kar se da veliko skupnih sestavnih delov. Torej je zdaj na vrsti še Polo, zaradi nove konstrukcije bo tudi njegova masa lahko do 70 kilogramov manjša.
Zagotovo mu bo to v marsičem dobro delo. Vozne lastnosti, od lege do udobnejše vožnje, bodo še bolj podobne Golfovim. To velja tudi še za marsikaj drugega, ne nazadnje delno tudi za motorje. A prav tu naj bi se zgodila prava mala 'revolucija'! Kot kažejo sicer neuradni podatki, naj bi pri Polu v ponudbi opustili motorje z oznako TDI! Vzroka ni iskati zgolj v težavah, ki so si jih pri Volkswagnu nakopali s svojim 'Dieselgatom', torej odkritim programom, ki je pri dizelskih motorjih zagotavljal zahtevane vrednosti strupenih sestavnih delov emisij samo takrat, ko so avtomobile uradno testirali. Posledice takšnega arogantnega inženirstva so znane. Dizelski motorji so na težki preizkušnji, čeprav za zdaj obnašanje kupcev še ne kaže, da bi izgubili priljubljenost. A je tudi res, da bodo že v kratkem postali predpisi glede tega, kaj smejo vsebovati izpuhi, precej strožji, po Volkswagnovih izkušnjah jih bodo pa zagotovo še precej strožje nadzorovali. Tu pa se potem pokažejo naslednje težave s turbodizli. Za zagotavljanje ustreznosti izpuha namreč potrebujejo precej več dodatnih naprav (katalizatorje in 'pasti' za lovljenje saj), ki pa tudi precej podražijo motorje. Jih bodo kupci še hoteli? Pri Volkswagnu bodo poskusili (in pokazali, da se zdaj hočejo zavzeti za bolj čisto okolje). Če pa bodo tudi pri Polu v novi izdaji kupci zahtevali več in ga ne bodo tako dobro prodajali, pa bodo zagotovo kakšen motor TDI dodali pozneje.
Novi Polo bo prvič na ogled na marčni ženevski avtomobilski razstavi, v prodaji pa najbrž od sredine (verjetno avgusta) leta 2017. V ponudbi bo precej manjša izbira kot do zdaj. Od karoserijskih različic bo ostala le petvratna, povišani Polo z dodatkom Cross se bo tudi poslovil, slabo leto dni pozneje ga bo zamenjal T-Roc. Motorno se bo skoraj vse omejilo na trivaljni enolitrski TSI, najmočnejša različica pa bo opremljena z novim 1,5-litrskim štirivaljnikom s 150 'konji'.