Razkrivamo: Yetijev brat bo Snowman

Tudi pri Škodi so se že zdavnaj odločili za širitev ponudbe terencev.

27. 5. 2013

Osnova zanjo je bila seveda možnost konstruiranja novih avtomobilov na osnovi koncernske skupne tehnične osnove – modularne platforme s prečno vgrajenimi motorji (MQB). Na njej bo seveda temeljila tudi obnovljena ponudba SUV iz Mlade Boleslave. V svojem slogu je tudi izbira imena, ob Yetiju bo Škoda v svoj program dodala še Snowmana. Gre torej za besedno igro, saj je jeti himalajsko snežno bitje. Pri Škodi pa bodo za Snowmana novo platformo za izdelavo terenca uporabili takoj za Volkswagnom, ki bo prej predstavil dve različici naslednika Tiguana. Snowman bo na trg prišel proti koncu leta 2015, še preden bodo pri Škodi obnovili manjšega Yetija.

Snowman bo imel seveda večino podpornih elektronskih sistemov, ki so ali pa še bodo na voljo za Golfa, Octavio ali Tiguana, tudi motorna paleta bo podobna. Čeprav gre za večji avtomobil, pa se bo ponudba začela pri 1,2-litrskim turbobencinskem in pri 1,6-litrskem turbodizelskem motorju, seveda pa bodo na voljo tudi močnejši, vse do 197-'konjskega' TDI in 211-'konjskega' TSI, oba dvolitrska štirivaljnika. Tudi glede pogona bo na voljo izbira, prednji ali pa elektronsko podprt občasni štirikolesni (s sklopko Haldex).

Za prepričljiv videz bo poskrbelo moštvo okoli prvega Škodinega oblikovalca, Čeha Jozefa Kabana, ki je poskrbelo tudi za sedanje novosti, Citiga, Rapida in Octavio. Snowman bo dolg več kot 4,7 metra, zato lahko v zadku pričakujemo kar velik prtljažnik, za nekatere trge pa bo menda na voljo celo z dvema dodatnima sedežema v zadku, tedaj tudi s podaljšano medosno razdaljo, po zgledu Hyundaievega Santa Feja.

Snowman bo namenjen tudi za druge, za Škodo že zelo pomembne trge (Kitajska, Indija). Zato bo pri njem na voljo tudi nova koncernska tehnologija priključnih hibridov.

Snowman se bo tako pridružil novemu Superbu, skupaj pa bosta lahko Škodin ugled dvignila na še višjo raven. (TP)