Razred E: Višji razred

V Sloveniji manj prodajan razred kot vsi pod njim, a še vedno zelo priljubljen predvsem pri nakupu rabljenih in službenih vozil.

22. 9. 2009

Jeseni se bo začela prodaja velikega BMW-jevega posebneža, nove serije 5 GT, ki je zmes več avtomobilskih razredov, njegova največ­ja posebnost pa je dvojno odpiranje vrat prtljažnika. Ta se lahko odpirajo kot pri limuzini ali kot pri kombilimuzini.

Klasična limuzinska petica pelje letos zadnji krog, saj jo bodo pred glasovanjem za Najboljše avtomobile 2011 zamenjali z novo generacijo, ki se bo postavila ob bok letos novemu Mercedes-Benzovemu razredu E. V višjem razredu je kar nekaj že stare pločevine.

Peugeot 607 in Renault Vel Satis sta že dolgo na sceni, a nič ne kaže, da bo prihodnje leto kaj drugače. Druga zgodba je pri Saabu 9-5, ki bo po dolgih letih končno dobil naslednika. Velik posebnež razreda je Škodin Superb, ki ostaja prostorska uganka za vse tekmece.

Korejci bodo kmalu – v Aziji se to že dogaja – zamenjali prodajno ne preveč uspešnega Opirusa z novim modelom VG, ki je oblikovno veliko drznejši. Lexusov GS ostaja edini hibrid v tem razredu. Posledično se lahko pohvali z manjšo porabo in boljšimi zmogljivostmi, a ima zaradi dodatnega pogona v prtljažniku manj prostora. Če hočete v višjem razredu resnično izstopati, ne spreglejte Citroëna C6.

Modeli:

  • E 109 Audi A6/Allroad
  • E 110 BMW serije 5 / GT
  • E 111 Cadillac CTS
  • E 112 Chrysler 300 C
  • E 113 Citroën C6
  • E 114 Honda Legend
  • E 115 Hyundai Grandeur
  • E 116 Infiniti G37
  • E 117 Jaguar XF
  • E 118 Kia Opirus
  • E 119 Lexus GS
  • E 120 Mercedes-Benz razreda E / CLS
  • E 121 Peugeot 607
  • E 122 Renault Vel Satis
  • E 123 Saab 9-5
  • E 124 Škoda Superb
  • E 125 Volvo V70 / XC70
  • E 126 Volvo S80

Seznam s fotografijami najdete v PDF obliki.

Nazaj na glasovanje >>>