Ameriška agencija za varnost v prometu NHTSA se je odzvala na nevarnost hekerskega prevzema nadzora nad avtomobili, ki se je pokazala pri modelih koncerna Fiat Chrysler (FCA), in svoj fokus razširila na več znamk.
Pod drobnogled je vzela avtoradie z info-zabavnostnim vmesnikom znamke Harman Kardon, ki so se pokazali za ranljive, in dognala, da bi lahko bilo ogroženo kar 2,8 milijona avtomobilov. To je dvakrat več, kot jih je obsegel vpoklic koncerna FCA. Harman Kardon je namreč s podobnimi modeli avtoradiev oskrbel tudi druge znamke, med katerimi so tudi BMW, Subaru in Mercedes-Benz. Pri agenciji bodo poskušali predvsem ugotoviti naravo in obseg podobnosti v njihovih info-zabavnostnih izdelkih in možnosti varnostnih vrzeli tudi v podobnih izdelkih drugih znamk.
Agencija NHTSA se s povečanim obsegom svojih akcij sicer odziva tudi na kritike ameriškega kongresa, ki ji je očital, da je pri zaznavanju tovarniških napak na avtomobilih preveč obotavljiva in ne ukrepa dovolj odločno. Rezultati delovanja se očitno že očitno že kažejo v praksi, saj so lansko leto na predčasne servise zaradi tovarniških napak vpoklicali rekordnih 64 milijonov avtomobilov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji