Red Bull Air Race se vrača!

Po triletnem premoru se Red Bull Air Race vrača, tokrat v našo bližino in  tudi s slovenskim pilotom.

1. 2. 2014

Sezona Red Bull Air Race (RBAR) se bo začela že februarja, v Abu Dabiju, naslednja postaja pa bo nam bližnji Rovinj 12. in 13. aprila. Na tej dirki bo nastopil tudi Peter Podlunšek, ki se uspelo uvrstiti v Challenger Cup (kar pomeni, da ga bomo letos na RBAR videli vsaj trikrat) in se tako potegovati za nastop v seriji Master leta 2015.

Na svetovnem prvenstvu Red Bull Air Race se najboljši dirkalni piloti na svetu med seboj pomerijo v motošport tekmovanju, ki predstavlja kombinacijo hitrosti, natančnosti in veščin. Z izredno hitrimi, okretnimi in peresno lahkimi dirkalnimi letali bodo piloti manevrirali po nizki progi v zraku, ki jo sestavljajo z zrakom napolnjeni, 25 metrov visoki piloni.

Britanec Paul Bonhomme, ki je osvojil zadnja dva naslova, bo stremel k tretjemu zaporednemu naslovu zoper 11 najboljših pilotov na svetu, ki prihajajo iz devetih držav in se bodo med seboj pomerili v tem izredno hitrem športu pri nizkih višinah.

Novost svetovnega prvenstva Red Bull Air Race 2014 je Challenger Cup, ki bo novi generaciji nadarjenih pilotov s celega sveta dal priložnost, da doživijo vznemirjenje tega športa v nekoliko manj napetem ozračju, oboževalcem pa zagotovil novo tekmovanje in novo skupino pilotov, za katere bodo lahko navijali.

Osem izjemnih novih pilotov iz sedmih različnih držav se bo v Challenger Cup pomerilo za točke in za še bolj dragoceno izkušnjo proge Red Bull Air Race v okviru kvalifikacij za svetovno prvenstvo. Cilj novega koncepta je, dati obetavnim mladim pilotom priložnost, da razvijejo svoje veščine letenja na nižji višini v skladu s pogoji dirke, in tako še bolj okrepiti celotno varnost najhitrejše motošport serije na svetu.

Osem pilotov, med katerimi je tudi Peter Podlunšek, bo skušalo pridobiti "neomejeno super licenco", ki je potrebna za bodoči nastop v razredu master svetovnega prvenstva Red Bull Air Race. Novinci morajo najprej pridobiti "omejeno super licenco" na kvalifikacijskem kampu, preden se lahko udeležijo tekmovanja Challenger Cup, ki predstavlja zadnjo stopničko pred bodočim napredovanjem v svetovno prvenstvo Red Bull Air Race. Piloti bodo tekmovali z enosedežnimi letali, in sicer jim bo Red Bull Air Race zagotovil letalo Extra E-330LX.

Proge Red Bull Air Race bodo večinoma iste tako za Challenger Cup kot za samo tekmovanje, vendar bo v primeru izjemno težkih prog, le-ta poenostavljena z opustitvijo nekaterih pilonov, je dejal Sergio Pla, vodja letalstva pri Red Bull Air Race. Piloti bodo leteli na vsaj treh dirkah v letu 2014. Letno ocenjevanje nastopov v Challenger Cup bo temeljilo na seštevku treh najboljših rezultatov, pridobljenih na posameznih dirkah. Najboljših šest pilotov z največ točkami bo povabljenih na zadnjo dirko sezone.