Trafic, Goelette in Estafette so nazaj! Nova generacija Renaultovih dostavnikov obljublja prilagodljivost, trajnost in inovacije za različne poslovne potrebe.
Renault je v sodelovanju z njihovim podjetjem Flexis, ki so ga ustanovili skupaj s skupinama Volvo in CMA CGM, razvil novo generacijo 100% električnih dostavnikov E-Tech. Ti dostavniki, zasnovani na napredni platformi SDV (Software Defined Vehicle), združujejo prilagodljivost, zmogljivost in povezljivost, vsak od njih pa izraža svoj značaj in služi specifičnim potrebam uporabnikov.
Trafic E-Tech Electric: sodoben in uporaben
S četrto generacijo Trafic nadaljuje svojo uspešno zgodbo, ki traja že od leta 1980 in več kot 2,5 milijona prodanih primerkov. Glavne značilnosti vključujejo enotno zasnovo s krajšim sprednjim previsom in podaljšano medosno razdaljo, obračalnim krogom konkurenčnim Cliotu, višino nižjo od 1,90 metra za lažji dostop do podzemnih garaž, izboljšano aerodinamiko ter črne zaščitne elemente karoserije, ki poudarijo njegovo robustnost.
Goelette E-Tech Electric: vsestranski delavec
Novi Goelette oživlja Renaultovo legendo iz petdesetih let. Zasnovan za fleksibilnost bo na voljo v treh različicah: Šasija s kabino, keson in boks. Prilagodljivost zadnjega dela omogoča širok nabor specifičnih dodatkov in predelav prilagojenim specifičnim potrebam uporabnika. Torej tisti, ki bo moral preživeti največ raznolikih, pretežkih in običajno slabo zavarovanih tovorov.
Estafette E-Tech Electric: urbani bojevnik
Prav tako reinkarnacija ikoničnega kombija iz šestdesetih let, Estafette prevzema ime, ki ga je nosilo že več kot pol milijona Renaultovih dostavnikov. Tokrat bo njegova priročna zasnova dominirala predvsem po mestnih ulicah. Vizualno ne deluje najbolj stabilno, saj v dolžino meri 5,27 metra, v širino le 1,92 metra, v višino pa kar 2,6 metra! To omogoči udobno gibanje v prtljažnem prostoru tudi osebam, višjim od 190 centimetrov.
Priročna zasnova panoramskega vetrobranskega stekla omogoči večjo preglednost in varnost, ima tudi bočna drsna vrata in zadnja rolo vrata za optimalen izkoristek prostora ter robustne zaščitne elemente in pragove. S proizvodnjo v francoski tovarni Sandouville lahko prve dostavnike pričakujemo leta 2026, ko bodo o njih razkrite še dodatne podrobnosti.