Zaenkrat še kot koncept, a bi bilo lepo, če bi avto zaživel tudi v serijski podobi.
Renault je predstavil koncept Renault 4 Savane, robustno terensko različico retro križanca Renault 4 E-Tech, ki nakazuje potencialno serijsko različico s štirikolesnim pogonom. Ključna novost je dodatni elektromotor na zadnji osi, ki bi temu modelu prvič omogočil pogon na vsa štiri kolesa.
Savane prinaša višji odmik od tal in terensko preobleko
Koncept Savane izhaja iz modela Renault 4 E-Tech, ki sicer uporablja platformo AmpR Small, enako kot novi Renault 5 E-Tech in Alpine A290. V nasprotju s temi modeli, ki imajo en elektromotor in pogon spredaj, Savane dodaja drugi motor na zadnji osi, kar pomeni ne le boljši oprijem, temveč tudi velik skok v zmogljivostih. Moč bi se lahko povzpela na okoli 224 kW (304 KM) – skoraj desetkrat več kot pri izvirnem Renaultu 4 iz leta 1961.
Karoserija koncepta je od tal oddaljena dodatnih 15 mm, kolotek pa je zaradi pnevmatik Goodyear UltraGrip Performance dimenzije 225/55 R18 širši za 20 mm spredaj in zadaj. Robustna zunanjost vključuje odbijače iz 3D-tiskanih materialov s sposobnostjo absorpcije udarcev, barva karoserije pa je posebna žadasto zelena, dopolnjena z unikatno streho iz potiskanega blaga.
Notranjost: eleganca z dotikom terenske robustnosti
Tudi notranjost koncepta Savane sledi terenski filozofiji. Sedeži so odeti v umetno usnje globoke rjave barve, naslonjala pa krasijo vzorci pepita, ki dajejo kabini izrazito retro, a prefinjen videz. Rjavi ton se nadaljuje tudi na armaturni plošči, kjer najdemo kontrastne šive in osvetljen logotip »4Savane«.
Renault uradno še ni potrdil, da bo Savane šel v serijsko proizvodnjo, vendar poudarja, da koncept »kaže zmogljivosti platforme AmpR Small za razvoj električnega vozila segmenta B s štirikolesnim pogonom«. In čeprav gre za koncept, je Renault znan po tem, da razvija študije z jasnim ciljem serijske proizvodnje.
Če bo model dobil zeleno luč, bi to lahko odprlo vrata še bolj zmogljivi različici v okviru športne znamke Alpine in Renaultu omogočilo vstop v vse bolj konkurenčni razred športnih električnih križancev.
Savane torej ni le vizualno atraktiven koncept, temveč resna napoved, da Renault s svojo električno floto ne cilja zgolj na mestne vožnje, ampak tudi na raziskovanje terena in zabavo zunaj asfalta.