Na trgu majhnih križancev je vse večja gneča. Včasih je bil tam le Nissanov Juke, sedaj se konkurenca hitro krepi.
Pri Renaultu so svojega predstavnika v tem razredu poimenovali Captur. Renault Captur si osnovo deli s Cliom, medosna razdalja pa je za tri centimetre daljša, kar seveda pomeni tudi več prostora v notranjosti. Zato je na zadnji klopi več prostora, poleg tega pa je ta tudi vzdolžno pomična (za 160 milimetrov).
Zaradi sorodstva s Cliom je sorodna tudi pogonska tehnika. To pomeni, da bo Captur na voljo z dvema bencinskima motorjema in enim dizlom. 0,9-litrski bencinski TCe zmore 66 kilovatov oziroma 90 'konjev', močnejši, 120-'konjski' TCe 120 pa ima 1,2 litra prostornine, 90-'konjskemi' dizel z oznako dCi 90 pa ima prostornino 1.481 kubičnih centimetrov.
V Slovenijo Captru prihaja maja, cene pa bodo od nekje okoli 14 tisočakov (morda malo manj) naprej.
Vse o novem Capturju boste izvedeli v Avto Magazinu, ki izide 30. aprila.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola