Novo v Sloveniji: Renault Clio - Prenova za ponoven naskok vrha

7. 10. 2023 | Gregor Žvab
Deli

Renault Clio je bil svoje čase najbolj prodajan avto na slovenskem trgu. Glede na to, da proizvodnja, razen tretje generacije, že od začetka poteka v novomeškem Revozu, smo ga vzeli tudi že za svojega. Z osvežitvijo pete generacije si pri Renaultu z njim spet želijo zajahati prodajni vrh.

Ob tem poudarjajo, da tudi drugo mesto, ki ga Clio trenutno zaseda, ni slabo, a je jasno, da so ambicije z novincem še večje. Renault Clio 5 faza 2, kot so ga poimenovali, sicer tehnično večjih sprememb ni doživel. Precej večje osvežitve je bil deležen videz, najbolj očitno na sprednjem delu. Maska je povsem nova, prenovljen je tudi Renaultov logotip, ki ga sedaj najdemo tudi na Cliu. Povsem nove so tudi dnevne LED luči, ki so nameščene v skrajna robova odbijača in z malo domišljije tvorijo Renaultov znak. Na videz manj sprememb je zadaj, kjer so nove luči in spremenjen odbijač. Paleta barv ostaja nespremenjena, dodali pa so sivo Rafale.

Clio ima sedaj od osnovnega nivoja opreme že nameščene digitalne merilnike, medtem ko drugih (večjih) sprememb v notranjosti ni. Občutek tako ostaja dober in prepoznaven, kot se za Clia spodobi. Podobna je tudi vožnja, saj je zanesljiv in vodljiv, v kombinaciji z motorjem TCe90, s katerim sem se odpravil od Ljubljane do Novega mesta, pa tudi dovolj zmogljiv. Nasploh se zdi ta motor kot ustvarjen za Clia, saj ponuja dovolj moči in navora za umirjeno vožnjo, za bolj dinamično pa bo treba pogosteje poseči po menjalniku.

Ta motor je na slovenskem trgu tudi najbolj prodajan in v nadaljevanju Cliovega življenjskega cikla pričakujejo enako. Od štirih paketov opreme, ki so na voljo, authentic, evolution, techno in esprit Alpine, se največ pričakuje od srednjih dveh, medtem ko esprit Alpine pomeni vrhunec ponudbe. Najbolj športni paket tako prinaša srebrne dodatke na zunanjosti ter drugačna platišča in bo na voljo le s hibridnim motorjem E-Tech 145. Poleg omenjenih dveh motorjev bodo kupci lahko izbirali še med osnovnim SCe65 in TCe 100 LPG (na utekočinjen naftni plin). Slednji naj bi predstavljal med petimi in desetimi odstotki prodaje. V ponudbi je tudi dizelski motor z oznako Blue dCi 100, za katerega je največ povpraševanja pri pravnih osebah.

Cene za prenovljenega Clia se ačnejo pri 15.990 evrih (SCe 65 authentic), medtem ko je cena za najbolj prodajana TCe 90 evolution in techno nastavljena na 16.990 in 18.990 evrov. Cilj je 1300 prodanih avtomobilov v prihodnjem koledarskem letu, je pa vse odvisno od več dejavnikov, tako da je ta številka nekoliko relativna.

Preberite še: Reportaža: Macan GTS čez prelaze švicarskih Alp - Furka in Grimsel – obkljukano!

BONUS VIDEO: Prodajniški triki, testiranje avtomobilov in kaj je narobe z BMW M2?

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord