Ampere, ki je v francoskem koncernu enota, zadolžena za električna vozila, je po njihovih besedah prišel do pomembnega tehnološkega preboja.
Francozi bodo do leta 2026 v svoje električno gnane modele začeli poleg baterij iz nikelj-kobaltovega mangana vgrajevati še baterije z litij-železovim fosfatom. V sodelovanju z LG Energy Solution bodo uvedli tudi tehnologijo Cell-to-Pack (CTP), ki povečuje doseg vozil in zmanjšuje proizvodne stroške za 20 odstotkov.
Inovativni pristop se spopada z nestanovitnostjo cen surovin in zagotavlja bolj stabilno dobavno verigo. To bo okrepilo Renaultovo konkurenčno prednost na trgu električnih vozil. Pomembna prednost pa je tudi poenostavljen proces izdelave baterij z odpravo potrebe po modulih, s čimer se izboljša energijska gostota baterijskih sklopov in zmogljivost vozil.
Renault načrtuje uvedbo prvih modelov, opremljenih s to tehnologijo, do začetka leta 2026. Pričakujejo, da bodo ti modeli imeli znatne izboljšave v dosegu in stroškovni učinkovitosti, zaradi česar bi načeloma morali postati tudi dostopnejši širšemu krogu potrošnikov.
Francoska znamka trenutno ponuja tri popolnoma električne modele; Renault 5 E-tech, Megane E-tech in Scenic E-tech. V prihodnjem letu ali dveh bi se jim morala pridružiti še električna katrca in Twingo.
Preberite še:
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del