Renault in Opel razkrila svoja dostavnika

19. 3. 2014

Renault je razkril novega Trafica, Opel pa novega Vivara.

Ker je starejši, začnimo Renaultovim Traficom. Njegovi začetki segajo v leto 1980, doslej pa se je zanj odločilo že več kot 1,6 milijona kupcev. Prenova je temeljita, Traficu so namenili novo notranjost in zunanjost, hkrati so mu namenili nove in v primerjavi s predhodniki prostorninsko manjše motorje. Na voljo bo tudi povsem novi 1,6-litrski dCi motor, s katerim naj bi novi Trafic porabil manj kot 6 litrov za 100 prevoženih kilometrov. 

Novi Trafic, ki bo na voljo v kar 270 različicah (dve višini in dve dolžini karoserije, različice furgon, dvojna kabina, kabina s ploščadjo in minibus, poleg tega pa še številne predelave in nadgradnje v izvedbi pooblaščenih partnerjev in programa Renault Tech) bodo izdelovali v francoski tovarni Sandouville.

Malce manj let šteje Oplov Vivaro. Po 13 letih je čas za drugo generacijo in čeprav je Vivaro narejen v tesnem sodelovanju z Renaultom, je oblikovno dovolj drugačen in samosvoj. Pri Oplu jim je uspelo tudi v Vivara vtisniti hišni oblikovalski jezik, rezultat pa je zelo všečen dostavnik.

Zaradi balonov za tihotapljenje cigaret za več ur zaprli evropsko letališče

Tako kot Renaultov Trafic bo tudi Vivaro na voljo v številnih karoserijskih različicah, namenili pa so mu kar enajst karoserijskih barv, od tega šest kovinskih. Motorna paleta bo enaka, torej dva 1,6-litrska dizelska motorja, en klasičen in drugi z dvema turbo puhaloma. Opel bo Vivara izdeloval v britanskem Lutonu. Več informacij za oba dostavnika bo znanih še pred poletjem.