Renault je razkril novega Trafica, Opel pa novega Vivara.
Ker je starejši, začnimo Renaultovim Traficom. Njegovi začetki segajo v leto 1980, doslej pa se je zanj odločilo že več kot 1,6 milijona kupcev. Prenova je temeljita, Traficu so namenili novo notranjost in zunanjost, hkrati so mu namenili nove in v primerjavi s predhodniki prostorninsko manjše motorje. Na voljo bo tudi povsem novi 1,6-litrski dCi motor, s katerim naj bi novi Trafic porabil manj kot 6 litrov za 100 prevoženih kilometrov.
Novi Trafic, ki bo na voljo v kar 270 različicah (dve višini in dve dolžini karoserije, različice furgon, dvojna kabina, kabina s ploščadjo in minibus, poleg tega pa še številne predelave in nadgradnje v izvedbi pooblaščenih partnerjev in programa Renault Tech) bodo izdelovali v francoski tovarni Sandouville.
Malce manj let šteje Oplov Vivaro. Po 13 letih je čas za drugo generacijo in čeprav je Vivaro narejen v tesnem sodelovanju z Renaultom, je oblikovno dovolj drugačen in samosvoj. Pri Oplu jim je uspelo tudi v Vivara vtisniti hišni oblikovalski jezik, rezultat pa je zelo všečen dostavnik.
Tako kot Renaultov Trafic bo tudi Vivaro na voljo v številnih karoserijskih različicah, namenili pa so mu kar enajst karoserijskih barv, od tega šest kovinskih. Motorna paleta bo enaka, torej dva 1,6-litrska dizelska motorja, en klasičen in drugi z dvema turbo puhaloma. Opel bo Vivara izdeloval v britanskem Lutonu. Več informacij za oba dostavnika bo znanih še pred poletjem.
Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu