Renault je postal uradni avtomobilski partner nogometnega kluba Paris Saint-Germain

Renault in nogometni klub Paris Saint-Germain sta podpisala pogodbo o uradnem partnerstvu za naslednja tri leta. Kot so povedali ob podpisu pogodbe, bosta avtomobilski proizvajalec in nogometni klub skupaj razvijala velike globalne oglasne in promocijske kampanje in združevala strast navijačev kluba s prodorno močjo Renaulta kot ene od vodilnih francoskih znamk v svetu.

Renault je postal uradni avtomobilski partner nogometnega kluba Paris Saint-Germain (foto: Renault) Renault
13. 7. 2018

Povezava med partnerjema bo do izraza prišla predvsem na digitalnem področju, kjer obe, kot pravita, kažeta veliko ustvarjalnosti. Pri klubu se že veselijo, da bodo več kot 60 milijonov sledilcev na družbenih medijih presenetili s še bolj zagnano vsebino, ki bo izhajala iz partnerstva z Renaultom.

Direktor za sponzorstvo pri nogometnem klubu Marc Armstrong je povedal: »Veseli smo, da je Renault izbral Paris Saint-Germain za obeležitev svojega vstopa v nogomet. Ponosni smo tudi, da lahko naš klub povežemo z enim od stebrov francoske industrije. Renault bo zasedel pomemben položaj v našem programu sponzorstva. Veseli smo, da bomo sodelovali že v tej sezoni in naše igralce videli v znamenitih kampanjah French Touch.«

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri