Verjetno najlepši Renault vseh časov, vsaj tako pravijo domači, s številko štiri ni povezan le zaradi štirih sedežev.
Štirikolesni je tudi volan (4Control), ki je pri nas serijski (drugače je doplačljiv), štirje v ponudbi so motorji (2.0 16V T, 3.5 V6, 2.0 dCi 180 in povsem nov 3.0 dCi V6) iz sicer nekoliko bogatejše palete agregatov, menjalnika sta dva (ročni in samodejni, oba šeststopenjska), dve pa sta tudi stopnji opreme (GT in Initiale). Ampak to so zgolj dejstva. Laguna Coupe vas bo pritegnila zaradi oblike, ki jo je povzela po nekaterih oblikovalsko najodmevnejših Renaultovih konceptih, zaradi prefinjene notranjosti in vrhunskih materialov (pretežni del sedežev je že serijsko oblečen v usnje), zaradi vrhunskega zvoka (Arkamys), ki ga pričarajo vse tri avdionaprave v ponudbi, in ne nazadnje zaradi pregovorno visoke ravni varnosti, po kateri slovijo Renaultova vozila. Pogoj je le, da imate na svojem računu dovolj sredstev. To pa pomeni 34.444 evrov (ne čudite se, zakaj toliko štiric) za GT-ja 2.0 16V Turba (205 'konjev'), 41.000 za Initiala 3.5 V6 (240 'konjev'), 36.444 za GT-ja 2.0 dCi (180 'konjev') in 45.444 za Initiala 3.0 dCi V6 (235 'konjev'). (MK)
Foto: Renault