Renaulta Megana R.S. Trophyja, ki so jih naredili le 500, smo zapeljali na krško dirkališče Raceland. Ne boste verjeli, s serijskimi gumami se je uvrstil med BMW-ja M3 in Mitsubishija Lancerja EVO IX!
Rubriko Čas na Racelandu imamo vsi radi, še najbolj pa novinarji Avto magazina. To je izvrsten izgovor, da lahko vsak športni avtomobil preskusimo 'na polno' v razmeroma varnem okolju, kar lahko poimenujemo samo dirkališče. Renaulta Megana R.S. z oznako Cup smo že imeli, zanimalo pa nas je, ali je dodelana različica Trophy lahko še uspešnejša.
Po treh hitrih krogih smo bili presenečeni. Ne samo, da smo bili s Trophyjem okrog 8 desetink hitrejši, pač pa smo se s strupenim Meganom uvrstili med elitno družbo M3-ja in Lancerja EVO IX. Pred njim je bil le prednjegnani bolid, natančneje osiromašeni R26.R s poldirkalnimi gumami.
No, da nam hudiček res ne da miru, smo ga obuli še v dirkalne gume. Ne boste verjeli, čas kroga je znašel pičlih .... Ah, tako hitro pa ne bo šlo, 8. septembra treba bo kupiti Avto magazin, kjer bodo objavljeni vsi dosežki v obsežni fotoreportaži. (AM)
FOTO: Saša Kapetanovič