Renault si je omislil novi mednarodni podpis znamke "Renault-Passion for Life", ki so mu botrovali v Sloveniji.
Kot pravijo pri Renaultu,so tradicionalno ponujali "avtomobile za življenje" (Voitures à Vivre), se pravi domiselna, prilagodljiva in udobna vozila, temu pa po letu 2012 skušajo dodajati še čustvenost. Novi pristop je botroval predvsem svežini pri oblikovanju, ki se odraža v čutni privlačnosti in atletski podobi Clia, Capturja, Twinga, Kadjarja in novega Espaca.
Z reformirano podobo je bilo treba spremeniti tudi slogan, ki se torej po novem glasi "Renault - Passion for Life", predlagala pa ga je marketinška ekipa v družbi Renault Nissan Slovenija.
Novi podpis je sicer del preobrazbe grafične podobe skupine Renault z bolj poudarjenim im meja dosedanjega okvirja osvobojenim rombom. Ta je večji, svetlejši in eminentno izpostavljen na prednjih delih avtomobilov. Svetlejša in toplejša je tudi značilna rumena barva z novim položajem na desni strani logotipa.
Novo na Metroplay: "Našega posla ne moreš opravljati tako, da imaš telefon na tiho!" | Matjaž Germ