Sodobna interpretacija legendarne "Petke" Turbo je električni stroj za driftanje. In temu lahko pritrdi tudi medvedek z imenom Drifty!
Skrivnostni koncept z močnim pridihom legendarne "Petke" Turbo se je pokazal v polni luči. Pri Renaultu ga imenujejo R5 Turbo 3E, bolj kot kakšno reli specialko pa ga označujejo za zabaven električni stroj, rojen za "driftanje" oziroma vožnjo počez. Obenem so sporočili tudi več podatkov o tem zanimivem konceptu, ki močno piha na dušo ljubiteljem športne nadgradnje ikonične oblike Marcella Gandinija.
Kot rečeno je koncept v skladu z Renaultovimi načrti za prihodnost zamišljen kot električno vozilo z 280 kW (380 KM) moči in 700 Nm. Do 100 kilometrov na uro pospeši v 3,5 sekunde, najvišja hitrost znaša 200 km/h. Tehta tono in pol, pri čerem baterija kapacitete 42 kWh tehta tretjino tega (520 kg). Ogrodje je cevno, ima pa tudi varnostno kletko s homologacijo FIA. V dolžino sice vključno z velikim spojlerjem zadaj meri štiri metre (natančneje 4.006 milimetrov) medtem ko medosna razdalja meri 2,54 metra. Sprednje pnevmatike so 18, zadnje pa 19-palčne.
Renault vzdušje koncepta opisuje kot mešanico motošporta, video igric in seveda svoje "Petke" in njene različice Turbo. V notranjosti so Sabeltovi karbonski športni sedeži, varnostni pasovi in volan, pravi dirkalnik za reli ali driftanje pa mora potem seveda imeti pokončno ročico ročne zavore. Vzdušje z izbranimi barvami je izrazito v stilu 80-ih let.
Renault 5 Turbo 2 ima v notranjosti deset prepoznavnih analognih kazalcev. Tu so jih zamenjali s prav tako desetimi digitalnimi zasloni, ki res spominjajo na kakšno starejšo ali retro igrico. Stikala imajo zabavne napise, kot je Free play za zagon, pa potem Turbo za driftanje in Donut za 360-stopinjsko vrtenje na primer. V avtomobilu pa je tudi plišast medvedek z imenom Drifty, ki ga lahko sovoznik stisne za premagovanje strahu ob vznemirljivem vrtenju.
Koncept sicer ni namenjen serijski proizvodnji, je pa to znak, da pri Renaultu niso pozabili tudi na ljubitelje driftanja in relija. Apetiti po športnih avtomobilih, čeprav električnih, pa so z znamko Alpine vse večji.
Preberite tudi: Presenečenje - tu je že prvi električni Alpine!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj