Renault Scenic in Grand Scenic s sistemom za nadzor voznega pasu

2. 12. 2011
Deli

Družinski enoprostorec februarja prihaja v Slovenijo z novimi lučmi, novima motorjema in boljšo opremo.

Oblikovno bosta Scenic in njegov podaljšan brat Grad Scenic spremenjena le malenkostno (nove dnevne luči LED in nekaj manjših kozmetičnih popravkov). Bolj zanimiv je podatek, da bo namesto motorja 1,9 dCi zdaj v nosu 1,6-litrski turbodizel s 130 'konji' in sistemom start-stop. Napovedujejo za 20 odstotkov nižjo porabo in izpuste CO2 (114 k/km).

Zmanjšanje porabe za petino obljubljajo tudi za 'bencinarja' Tce 115 s 135 grami izpustov CO2, ki bo nadomestil trenutni 1,6 16V motor.

Družinski Renault bo kot prvi na voljo s sistemom Visio, ki vozniku s pomočjo kamere pomaga ohranjati smer na voznem pasu in avtomatsko preklaplja med dolgimi in zasenčenimi lučmi, opremljen bo tudi z asistenco za speljevanje v klanec in (končno!) trojnim utripom smernikov.

 

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"