Renault razkriva, s kom bo sodeloval pri snovanju električnega Twinga! Da, tistega, ki bo nastajal v Novem mestu ...

3. 6. 2024 | Gregor Žvab
Deli
Renault razkriva, s kom bo sodeloval pri snovanju električnega Twinga! Da, tistega, ki bo nastajal v Novem mestu ... (foto: Janoš Pečnik)
Janoš Pečnik

Po "razhodu" s Volkswagnom, so Francozi najavili novo partnerstvo.

Renault bo sodeloval z (za zdaj) neimenovanim kitajskim podjetjem pri razvoju nove generacije električnega Twinga, katerega cena bo nižja od 20.000 evrov. "Razvoj avtomobila bo izveden v sodelovanju s kitajskim partnerjem, da izboljšamo časovni okvir in stroške razvoja," je povedal predstavnik Renaulta.

Oblikovanje in napredni inženiring bosta izvedena v Franciji, proizvodnja pa bo potekala v Evropi, so še dodali. Projekt vodi Ampere, Renaultova divizija za električna vozila.

RENAULT

Razšli so se še pred "poroko"

Renault in nemško podjetje Volkswagen sta na začetku meseca sicer končala pogovore o skupnem razvoju cenovno dostopne električne različice Twinga. Renault je dejal, da je odločitev za izbiro kitajskega partnerja za Twinga sprejel neodvisno od odločitve glede VW.

Generalni direktor Renaulta Luca de Meo je konec lanskega leta predstavil načrte za električni Twingo. Vozilo bo izdelano v Evropi, najverjetneje v Sloveniji, je dejal de Meo na skupščini delničarjev podjetja ta mesec. Tudi trenutni Twingo je izdelan v novomeškem Revozu.

Moškemu, ki mu vera to prepoveduje, v bolnišnici obrili brado. Družina prizadeta
Revoz

Renaultova odločitev za sodelovanje s kitajskim partnerjem je namenjena učenju hitrejšega razvoja električnih vozil, pravijo poznavalci. Zahodnoevropski proizvajalci se namreč vse bolj zanašajo na inženirje iz drugih držav, da bi znižali stroške. Čeprav inženiring na Kitajskem ni nujno cenejši, je tam trenutno največ tehnoloških prebojev na področju električnih vozil, je za Automotive news Europe dejal eden izmed poznavalcev.

Cenovna konkurenčnost?

Evropski proizvajalci avtomobilov so pod pritiskom, da posodobijo svoje električne flote, ravno ko počasna gospodarska rast in upadanje subvencij vplivata na povpraševanje po električnih vozilih. Medtem kitajske znamke širijo svojo prisotnost v regiji s cenejšimi modeli. BYD namerava naslednje leto ponuditi svoj model Seagull po ceni nižji od 20.000 evrov.

BYD

Stellantis načrtuje ponudbo električnih vozil, ki so bila razvita v sodelovanju s kitajskim podjetjem Leapmotor, v devetih evropskih državah od septembra. Začetek prihodnjega leta bo predstavil cenejšo različico Citroena e-C3.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del