Renaultov "show truck" Alaskan - študija prihodnjega tonskega poltovornjaka

4. 9. 2015

Renault bi svoj segment lahkih gospodarskih vozil iz vodilnega evropskega in pomembnega regionalnega igralca rad povzdignil v vodilnega v svetovnem merilu. Del teh prizadevanj bo tudi poltovornjak z nosilnostjo ene tone, ki ga napoveduje s študijo Alaskan.

Renaultov poltovornjak, ki si bo tehnične gene seveda izdatno deli s koncernskim sorodnikom Nissanom Navaro, bo na ceste zapeljal v začetku prihodnjega leta. Po velikosti naj bi bil enak študiji, iz nje pa bodo, seveda v bolj zadržani izvedbi, izhajale tudi njegove oblikovne lastnosti. Tem so seveda v precejšnji meri botrovali Renaultovi križanci. Iz Renaultovega dosedanjega programa izhaja tudi 2-litrski dizelski motor z dvema turbinskima polnilnikoma, s katerim je že opremljen Renault Master.

Da bi pudaril večnamensko uporabnost študije, je Renault sklenil tudi sporazum o oblikovalskem sodelovanje s švedsko znamko fotoaparatov Hasselblad, ki je pred desetletji sodelovala tudi pri ameriškem vesoljskem programu Apollo. Skupaj so si zamislili fotoreporteja Paula, ki v Alaskanu vidi idealno prevozno sredstvo. Dela za več mednarodnih revij, zato ima fotografsko opremo vedno v avtomobilu, s katerim odhaja v vse vrste okolij od ledenikov do puščav. Alaskan mu uspešno služi tudi za družinske in prostočasne potrebe, z njim pa se rad pohvali tudi pred prijatelji in znanci.

Renault svoj položaj v gospodarskem segmentu krepi tudi z uvedbo znamke Renault Pro+, ki je namenjena oskrbi uporabnikov lahkih gospodarskih vozil. Zagotavlja jim izdelke in storitve po meri poslovnih kupcev in jim pomaga tudi pri oglaševanju in poprodajnih storitvah.

Orkanski jugo in visoki valovi na Jadranu: trajekti in katamarani ne vozijo