Renaultov "show truck" Alaskan - študija prihodnjega tonskega poltovornjaka

4. 9. 2015
Deli

Renault bi svoj segment lahkih gospodarskih vozil iz vodilnega evropskega in pomembnega regionalnega igralca rad povzdignil v vodilnega v svetovnem merilu. Del teh prizadevanj bo tudi poltovornjak z nosilnostjo ene tone, ki ga napoveduje s študijo Alaskan.

Renaultov poltovornjak, ki si bo tehnične gene seveda izdatno deli s koncernskim sorodnikom Nissanom Navaro, bo na ceste zapeljal v začetku prihodnjega leta. Po velikosti naj bi bil enak študiji, iz nje pa bodo, seveda v bolj zadržani izvedbi, izhajale tudi njegove oblikovne lastnosti. Tem so seveda v precejšnji meri botrovali Renaultovi križanci. Iz Renaultovega dosedanjega programa izhaja tudi 2-litrski dizelski motor z dvema turbinskima polnilnikoma, s katerim je že opremljen Renault Master.

Da bi pudaril večnamensko uporabnost študije, je Renault sklenil tudi sporazum o oblikovalskem sodelovanje s švedsko znamko fotoaparatov Hasselblad, ki je pred desetletji sodelovala tudi pri ameriškem vesoljskem programu Apollo. Skupaj so si zamislili fotoreporteja Paula, ki v Alaskanu vidi idealno prevozno sredstvo. Dela za več mednarodnih revij, zato ima fotografsko opremo vedno v avtomobilu, s katerim odhaja v vse vrste okolij od ledenikov do puščav. Alaskan mu uspešno služi tudi za družinske in prostočasne potrebe, z njim pa se rad pohvali tudi pred prijatelji in znanci.

Renault svoj položaj v gospodarskem segmentu krepi tudi z uvedbo znamke Renault Pro+, ki je namenjena oskrbi uporabnikov lahkih gospodarskih vozil. Zagotavlja jim izdelke in storitve po meri poslovnih kupcev in jim pomaga tudi pri oglaševanju in poprodajnih storitvah.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"