Renaultovi saloni z novo podobo

3. 12. 2014
Deli

Renault je začel s prenovo prodajnih salonov, novim smernicam pa seveda sledijo tudi v Sloveniji.

Avtotehnika Celje z odprtjem povsem spremenjenega prodajnega salona Renault v Slovenijo kot prva prinaša nov koncept prodaje, s katerim se Renault še bolj osredotoča na kupca, kot najpomembnejši kapital znamke. Tudi zato, ker so kupci vedno bolj zahtevni, je Renault na svetovnem nivoju vzpostavil nov koncept prodajnih salonov, poimenovan »Renault Store«. Ob novi vizualni identiteti vozil, ki se je začela z novim Cliom, gre za eno najbolj opaznih sprememb v zgodovini Renaultove prodajne mreže.

Novi prodajni saloni se bodo od starih razlikovali po novem prodajnem konceptu »Renault Store«, z intuitivnim tlorisom, ki omogoča jasno predstavitev vozil, njihove opreme in dodatnih storitev. Pri Renaultu ga delijo na štiri izstopajoče dele:

- Cesta Renault vodi kupca od vhoda do mesta dobrodošlice, kjer lahko prejme informacije o znamki in njenih izdelkih, si privošči skodelico kave in preveri svojo elektronsko pošto zahvaljujoč brezplačnemu brezžičnemu internetu.

- Tematske cone (Aktualno, Passion, Sport ...) so posebej izpostavljeni deli salona, s pomočjo katerih se lahko kupec hitro znajde v prostoru in usmeri k ponudbi, ki ga najbolj zanima.

- Prostor z dodatno opremo na pregleden način predstavlja dodatke, ki vozilo naredijo lepše, uporabnejše ali varnejše.

- Prostor za izdajo vozil je poseben prostor, namenjen prevzemu novih vozil. Nakup avtomobila je praznik za novega lastnika in temu primerna mora biti tudi predaja ključev s sočasno predstavitvijo vozila ponosnemu lastniku.

Iz Celja po vsej Sloveniji

Novo podobo bodo sčasoma prevzeli vsi Renaultovi saloni. Prvo, pilotno vlogo je prevzela Avtotehnika Celje, vodilni Renaultov trgovec na širšem celjskem območju. Kljub zahtevnim časom so zaposleni znali in zmogli z minimalnim vplivom na vsakdanje poslovanje obstoječi salon povsem prilagoditi novemu konceptu, s tem pa so postali tudi demonstracijski salon, po katerem se bodo v prihodnosti zgledovali drugi Renaultovi prodajalci po državi.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol