Novomeški Revoz je dosegel pomembno prelomnico: izdelali so petmilijonto vozilo.
Jubilejni avtomobil je Clio 5 v posebni kovinsko modri barvi, namenjen pa je slovenskemu trgu.
Prelomnico so zaznamovali s številnimi praznovanji, razstavo in nagradno igro za zaposlene.
Kot so sporočili iz Revoza, je jubilejni Clio prepotoval štiri faze proizvodnega procesa – preoblikovanje pločevine, varjenje, lakiranje in montažo – ob spremstvu približno 1500 zaposlenih, kolikor jih Revoz zaposluje danes.
Štirimilijonto vozilo so v Revozu izdelali leta 2018, to pa je bil Clio četrte generacije.
"Z več kot 50-letno zgodovino proizvodnje vozil Renault je Revoz dokazal visoko raven kakovosti in industrijske učinkovitosti," so zapisali v podjetju.
Ena najuspešnejših industrijskih zgodb v Sloveniji se je začela leta 1973, ko se je v Novem mestu začel proizvajati Renault 4. V dvajsetih letih proizvodnje so jih izdelali 575.824. Proti koncu 80. let se mu je pridružil Renault 5 (295.863 vozil), v začetku 90. let pa še Clio 1 (299.831 vozil).
Leta 1998 ga je nasledil Clio 2, ki ostaja model z največjo količino proizvodnje v zgodovini Revoza: izdelali so jih kar 1.490.509.
Leta 2007 je Twingo 2 prinesel nov zagon v segment malih enoprostorcev. Skupno so izdelali 911.745 vozil druge generacije in 632.836 vozil Twinga tretje generacije, poleg tega pa še 90.457 električnih različic. Do zdaj so izdelali 162.976 primerkov modela Clio 4 in 250.048 modela Clio 5.
Skupaj z avtomobili se je razvijala tudi tovarna, ki danes uporablja najnaprednejše tehnologije, vključno z umetno inteligenco. Kot pravijo, intenzivirajo razvojne aktivnosti za prihod novega revolucionarnega električnega mestnega avtomobila.
"Prihodnji električni Renault Twingo bo na trg prispel v začetku prihodnjega leta – manj kot dve leti po potrditvi zasnove do začetka serijske proizvodnje. Kot cenovno dostopen in trajnosten električni mestni avto, izdelan v Evropi, bo pospešil demokratizacijo električne mobilnosti. Revoz in njegovi zaposleni so popolnoma pripravljeni na ta izziv, s katerim se doslej še ni soočil noben evropski proizvajalec," so napovedali v Revozu.