Revoz, Renault, Nissan in Dacia uspešno

28. 1. 2015
Deli

Novi Twingo v Novem mestu in uspešna prodaja vseh treh znamk – v letu 2014 so dosegali dobre rezultate.

V Revozu so lani uspešno zagnali proizvodnjo novega Twinga ter Smarta ForFour. V dobrega pol leta so izdelali dobrih 118 tisoč avtomobilov (dve tretjini Twingov, tretjino Smartov ter nekaj Cliov 2 za severnoafriški trg), za obvladovanje povpraševanja ob pričetku prodaje so uvedli tudi polovično tretjo izmeno, ki jo bodo ukinili konec februarja. Renaultu (znamkama Renault in Dacia) je šlo sicer tudi globalno gledano dobro, prodajo so namreč povečali za dobre tri odstotke (v Evropi pa kar za 12), za letošnje leto načrtujejo dvoodstotno rast.

Tudi v Sloveniji je prodaja Twinga stabilna, okoli 30 vozil mesečno, ob novih načinih financiranja pa pričakujejo, da se bo letos dvignila na 40 mesečno.

Renault je sicer letos pri nas imel (neto, torej brez dnevnih registracij) po njihovih podatkih 15,3-odstotni tržni delež, pri prodaji fizičnim kupcem pa odstotek manj. Ob tem sta Clio in Captur najbolje prodajana avtomobila v razredu (Clio pa tudi absolutno). Za letošnje leto načrtujejo dvig prodaje, predvsem pri prodaji podjetjem, seveda pa ob načrtovani 7-odstotni rasti celotnega trga načrtujejo tudi zadržanje vodilnega mesta pri prodaji fizičnim osebam. Tudi Dacia je bila lanu uspešna, tržni delež so dvignili 2,2 na 2,9 odstotka.

Pri Nissanu so leto dosegli rekordni, 3,7-odstotni tržni delež (z 1.985 avtomobili) in se prebili v prvo deseterico med znamkami ter na prvo mesto med azijskimi znamkami. Za to je seveda najbolj 'kriv' novi Qashqai, a so se bolje kot v letu 2013 prodajali tudi ostali avtomobili (tudi ne preveč priljubljena Micra).

Za letos načrtujejo dvig prodaje na 2.350 (in rahlo rast tržnega deleža), pa čeprav resnih novosti ne bodo imeli: marca prihaja Juke Nismo, aprila Qashqai 360 (posebna različica), v začetku poletja bodo dobili prve večje količine X-Trailov, novembra pa prihaja povsem nova Navarra. In Pulsar? Tega ne bo, dokler ne bodo od Nissana Europe dobili dovolj ugodnih cen, da bi bil pri nas konkurenčen.

Pri Renaultu bo novosti več: potniški Traffic, marca celotna paleta električnih vozil (tem bodo letos posvetili še posebno pozornost), maja novi Espace, konec poletja popolnoma novi Kadjar (o njem smo že pisali tule), konec leta pa še limuzina višjega srednjega razreda, naslednica Lagune.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja