Rimčev rekord podrl avto, ki ni več v proizvodnji

19. 6. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Koenigsegg je z Regero pokazal, da bencinsko (oz. hibridno) gnani avtomobili s svojimi zmogljivostmi še niso za odpis.

Koenigsegg je spet na vrhu z novim rekordom v ultimativni disciplini merjenja surovih zmogljivosti pogona in zavor. Pospeševanje z mesta do hitrosti 400 km/h in zaviranje do popolne ustavitve lahko opravi le peščica avtomobilov.

Koenigsegg

Pred kratkim je Rimac s svojo Nevero z električnim pogonom preizkus opravil v času 29,94 sekunde. A pri Koenigseggu so jim z Regero rekord spet hitro izmaknili za več kot sekundo - s časom 28,81 sekunde. Za pospešek do 400 km/h je Regera potrebovala 20,68 sekunde, za ustavitev pa 8,13 in je tako Nevero za las prehitela v obeh vrlinah. Obenem so za 2,69 sekunde izboljšali Regerin rekord iz leta 2019. Razliko pa pripisujejo novim Michelinovim pnevmatikam Cup 2R in gladki površini letališča v švedskem Örebroju, kjer so opravili vožnjo.

Najbolj zanimivo dejstvo pa je, da gre za avtomobil, ki so ga pri Koenigseggu razvijali pred desetimi leti in ga sploh več ne izdelujejo (80 primerkov od 2018 do 2022). Zakaj so se potem z Regero spet lotili tega rekorda? "Ker lahko," so pri Koenigseggu odgovorili v svojem prepoznavnem slogu.

Christian von Koenigsegg je nadalje pojasnil, da jim ta rekord pomeni veliko, saj pokriva oba vidika ekstremnih zmogljivosti, po katerih so njihovi avtomobili znani, in da komaj čaka, kaj bo pokazal novi Jesko Absolut.

Preberite tudi: Dodatna oprema pri tej Regeri stane več kot marsikateri superšportnik

Regera ima sicer hibridni pogonski sklop, sestavljen iz dvojno prisilno polnjenega V8 motorja s petimi litri prostornine in treh električnih motorjev. Sistem zmore 1119 kW (1521 KM) moči in 2000 Nm navora. Električni motorji pa prinesejo dovolj prilagodljivosti, da se moč na cesto prenaša brez menjalnika.

Osem valjni motorji postajajo redkost, a v tej kupejevski limuzini si ga lahko še vedno omislite.

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del