Pred petnajstimi leti je bila povprečna starost kupca vozil Rolls-Royce 56 let. A to se je v zadnjih nekaj letih drastično spremenilo.
Že leta 2017 se je povprečna starost znižala na približno 45 let, pri Rolls-Royceu pa pričakujejo, da se bo številka pomaknila še nižje. Razlog za to so nepričakovano mlajši kupci novega električnega modela Spectre. Kot je povedal predsednik Rolls-Roycea za Severno Ameriko John Collett, znaša povprečna starost kupca modela Spectre 35 let, kar je skoraj deset let manj od povprečja za celotno znamko.
Poleg tega Spectre privablja tudi nove kupce, saj jih je kar 40 odstotkov popolnoma novih v svetu Rolls-Roycea. To je razumljivo, glede na to, da je Spectre zgodovinsko prvi električni model te znamke. Čeprav to lahko odvrne nekatere tradicionalne kupce, je očitno, da obstajajo drugi, ki so pripravljeni in sposobni prevzeti njihovo mesto.
Starostna dinamika je pomembna za vse avtomobilske proizvajalce. Luksuzne znamke, kot sta Mercedes-Benz in BMW, so še posebej občutljive, a tudi višji segment, v katerem delujeta Rolls-Royce in Bentley, se sooča s podobnimi izzivi. Zaradi visoke cene je povprečna starost kupcev višja, zato je pridobivanje mlajših kupcev še toliko pomembnejše.
Hkrati to vpliva tudi na zaznavo znamke. Proizvajalci se namreč izogibajo temu, da bi njihov avto postal znan kot "avto za starce", saj lahko to dolgoročno deluje kot počasni strup za katero koli znamko.
"Nova tehnologija, novi materiali, nove oblike – vse to igra pomembno vlogo," je dejal Collett. "Tehnologija je pomembna mladim kupcem, zato je Spectre priljubljen pri tistih, ki si želijo kupiti svoj prvi Rolls-Royce."
Ko je bil predstavljen, so vodilni trdili, da bo Spectre spreminjal pravila igre in kot kaže, so imeli prav. Celoten vpliv modela Spectre na znamko se bo pokazal v prihodnjih letih, ko bomo videli, koliko se bo povprečna starost kupcev Rolls-Roycea še znižala.