Mazda CX-7 je res posebnež med podobnimi, saj je med njimi izrazito športnokupejevsko oblikovana.
Športna je tudi mehanika (turbobencinski motor, ročni menjalnik, stalen 4-kolesni pogon s spreminjajočim razmerjem od 100:0 do 50:50 med prednjima in zadnjima kolesoma), zaradi česar pravzaprav ne sodi v najožji krog klasičnih predstavnikov razreda SUV.
Ta tržna niša tudi pri nas opazno raste, s čimer računajo pri slovenskem zastopniku Mazd; pravzaprav rast že čutijo, saj je povpraševanje bistveno večje od pričakovanega. Za ceno od 31.300 evrov naprej ponujajo letos 40 kosov tega modela, ki ima že v osnovi samodejno klimatsko napravo, lahka platišča, šest varnostnih blazin, vso znano varnostno elektroniko, vso elektrifikacijo, usnje na volanskem obroču in prestavni ročici in še kaj.
Paketa opreme sta dva, barve notranjosti so tri (dve tekstilni in ena usnjena), na seznamu doplačil sta le kovinska barva in strešno okno, kdor pa čaka na turbodizelski motor, bo moral potrpeti najmanj pol leta, pa še to je zaenkrat le špekulativen podatek. (VK)