Še bolj divji: McLaren 12C GT Sprint

12. 7. 2013
Deli

Cestni McLaren 12C ima seveda tudi svojo dirkaško različico z oznako GT3, ki pa je seveda ni moč voziti po cesti in je predraga za tiste, ki si želijo le malo bolj dirkaške izkušnje stezi, a hkrati še dovolj cestne uporabnosti.

Tem so pri McLarnu namenili 12C GT Sprint, zasnovan v podjetju McLaren GT, torej dirkaškem oddelku McLarna. Osnova ostaja seveda enaka kot pri klasičnem 12C, torej 625-'konjski' 3,8 litrski biturbo, karbonska potniška celica MonoCell, aktivno blaženje, BrakeSteer in aktivno zadnje krilce. K temu so dodali nov oljni sitem za motor (za boljše mazanje tudi pri velikih in dolgotranjih bočnih pospeških), spredaj nameščen hladilnik (povzet kar po 12C GT3), bolj agresiven prednji odbijač in še nekaj aerodinamičnih dodatkov, ter 40 milimetrov nižje in čvrstejše podvozje.

Tako aktivno podvozje kot stabilnostna elektronika sta prilagojena uporabi na stezi z dirkaškimi gumam vred. V kabini je varnostna kletka (po standardih FIA), dirkaški sedež in šesttočkovni pas, ki dovoljuje tudi uporabo varnostne ovratnice HANS. Merilniki so dirkaški, ravno tako nov volan, kljub temu, da so ohranili klimatsko napravo pa 12C GT Sprint vgrajene tudi takšne rešitve, kot je sistem za dviganje avtomobila na stisnjen zrak (da je menjava koles v boksih lažja). Če imate tam okoli 400 tisočakov evrov, se lahko že postavite v vrsto.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"