Pri nas so lani v prvem polletju prodali šest Amper, letos le še tri. V Nemčiji je še slabše.
Na nemškem trgu so v prvem polletju prodali 823 Amper (tudi v Nemčiji se njena cena začne pri 45.900 evrih), letos le še 223. Pri nas je na 213-tem mestu lestvice najbolje prodajanih avtomobilov, v Nemčiji celo na 246-tem. In poleg tega Opel kljub visoki ceni z vsako prodano Ampero menda dela minus - torej jim verjetno celo ustreza, da jih prodajo čim manj.
Videti je, da imajo pri Oplu pravzaprav le dve možnosti: ali Ampero primerno pocenijo (toliko, da bo cenovno ustrezala tudi normalnim kupcem, ne le ljubiteljem zelene tehnologije in toliko, da bo cena primerna cenam konkurence, saj bo cenejši tudi BMW i3), ali pa da se sprijaznijo s tem, da je Ampera v resnici marketinški strošek, namenjen grajenju imidža znamke. A to slednje je malo mogoče - konec koncev Opel ni ravno v položaju, ko bi si lahko privoščil tovrstne marketinške stroške.
Alternativna možnost je seveda jasna: Ampero enostavno ukinejo. Bo pač živela naprej kot Chevrolet Volt, ki se v ZDA prav dobro prodaja.
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri