MiTo je leta 2018 potihoma izginil iz ponudbe Alfa Romea. Sedaj krožijo informacije, da bi se utegnil vrniti že zelo kmalu.
Zadnjih pet let Alfa Romea sta v grobem zaznamovala le dva modela - Giulia in Stelvio - ter kup neuresničenih načrtov. Še leta 2018 so obljublali kar dva nova športna modela z obujanjem legendarnih imen (GTV in 8C), dolgo se je omenjala tudi nova poslovna limuzina. A so po slabši prodaji Giulie in Stelvia načrte nato spet hitro opustili. Z nastankom koncerna Stellantis se je kolesje sedaj zopet pognalo, Alfina prihodnost pa dobila električni predznak. Z letom 2027 namreč ta prelestna italijanska znamka prehaja na električni pogon, z njim pa naj bi se potem končno vrnil tudi GTV.
Novi MiTo že 2023?
A do ponovne oživitve imena GTV, ki alfistom poganja utrip, nas loči še nekaj let, vmes pa pri Alfi Romeu krvavo potrebujejo nabor modelov z večjim prodajnim potencialom. Kakršnihkoli modelov, če smo iskreni. Ti si bodo sledili vsako leto in zadnja novica je kar marce presenetljiva, saj naj bi naslednji (po Tonaleju, ki prihaja marca 2022) na vrsto prišel novi MiTo! Poteza je sicer smiselna, saj imajo sedaj pri Stellantisu na voljo preverjeno platformo CMP, ki omogoča tudi električni pogon. V segmentu B se je že poslužujeta tudi Peugeot 208 in Opel Corsa, MiTo pa bo zagotovo imel težnjo bo premijskem segmentu trga.
Javnost ga je sprva krstila za Furioso
Prvo in doslej edino generacijo MiTa so med letoma 2008 in 2018 izdelali v 275.178 primerkih. Tudi ta je bila zanimivo v sorodstvu z Oplovo Corso. Platformo si je MiTo namreč sposodil pri Grande Puntu, Fiat pa jo je razvijal skupaj z Oplom oziroma General Motorsom, ki jo je uporabil za Corso. MiTo je sicer zloženka imen Milano in Torino - dveh najpomembnejših mest v zgodovini ikonične znamke. Kaj kmalu pa bi mu lahko bilo ime tudi Furiosa. Tako so ga namreč na javnem natečaju poimenovali ljubitelji znamke, a ime ni bilo povsod dobro sprejeto.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?