Audi je svojega velikega, športnega terenca Q7 znova osvežil. Druga in hkrati zadnja posodobitev mu podaljšuje življenjsko dobo, da bo lahko v dobri formi pričakal prihod električnega naslednika.
Spremembe so na prvi pogled majhne. Kar se zunanjosti tiče so se osredotočili na sprednji del, ki so mu namenili nova žarometa, ki s svojo grafiko že jadrata proti e-tronu in Q8. Za doplačilo so na voljo tudi HD matrični žarometi z lasersko tehnologijo. Tudi maska je posodobljena, s kromiranimi, vertikalnimi lamelami, nekaj sprememb je doživel tudi odbijač.
Zadka so se lotili bolj previdno. LED zadnje luči ostajajo praktično enake, nekaj osvežitve pa bodo deležna vrata prtljažnika in spodnji del odbijača, a na prepoznavnost Q7 to ne bo imelo nobenega vpliva.
Štirje motorji
Bencinski del pogonov sestavljata dva motorja TFSI. Tisti z oznako 55 zmore 250 kW (340 KM), medtem ko je najmočnejši (373 kW/ 507 KM) rezerviran za model SQ7. Dizelska ponudba zajema oznaki 45 TDI in 50 TDI, pri čemer zmore prvi 170 kW (231 KM), drugi pa 210 kW (286 KM). Vsi motorji so bili deležni rahlih posodobitev in blage, hibridne tehnologije, s čimer so nekoliko zmanjšali porabo in izpuste.
V ospredju je reciklaža
Osvežitev je doletela tudi notranjost, kjer so se osredotočili na materiale. V ospredje so postavili uporabo recikliranih materialov, posodobili so tudi vzorce na sedežnih prevlekah. Asistenčni sistemi in multimedija so bili deležni programskih posodobitev, razširjene so tudi povezljivostne funkcije.
Glede na to, da je Audi Q7 v aktualni generaciji na trgu že skoraj osem let, bi morda pričakovali, da bodo v Ingolstadtu, namesto posodobitev prikazali povsem nov model. Glede na to, da modelna zamenjava za Q7 ni predvidena in se bo v prihodnjih letih Audi v tem segmentu povsem usmeril v elektriko, je logično, da bodo aktualnemu Q7 z lepotnimi posegi podaljševali življenjsko dobo. Po Audijevih besedah je to sedaj drugič in zadnjič.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?