Prihaja električni Seat el-Born, a za zdaj le kot študija

Potem ko je pred dnevi na kongresu mobilnosti v Barceloni predstavil mali štirikolesnik Minimo, Seat v Ženevo prihaja s prvim otipljivim prikazom njegovega izdelka na osnovi Volkswagnove električne platforme, študijo Seat el-Born.

Prihaja električni Seat el-Born, a za zdaj le kot študija (foto: Seat) Seat
1. 3. 2019

Kot pravijo pri Seatu, se svet spreminja, z njim pa tudi dojemanje mobilnosti. In tako kot je motor na notranje zgorevanje spremenil način potovanja v 20. stoletju, nas elektrifikacija pomika k novi generaciji avtomobilskega sveta. Mesta bodo postala bolj zasičena, ljudje pa se vseeno ne bi radi odpovedali osebni mobilni prostosti, kar se bo kazalo v elektrifikacij, avtonomni vožnji, delitvenih shemah lastništva avtomobilov in vožnji z njimi ter povezljivosti.

Seat el-Born je torej prvi 100-odstotno električni avtomobil na platformi MEB, ime pa je dobil po eni od najbolj ikonskih barcelonskih četrti, ki je bila oblikovalcem navdih, da so izdelali športno vozilo z najsodobnejšo električno tehnologijo. Kljub temu ga bodo izdelovali v skupni električni tovarni, ki so jo uredili v Zwickau, serijska izvedba pa bi lahko na ceste zapeljala že prihodnje leto.

Baterija z visoko energetsko gostoto in zmogljivostjo 62 kilovatnih ur, ki so jo vgradili v središča avtomobila, zadostuje za do 420 kilometrov vožnje v skladu s ciklusom WLTP, 150-kilovatni elektromotor pa je dovolj močan, da el-Born 100 kilometrov na uro doseže v 7,5 sekunde, torej gre za precej živahen avtomobil. K solidni mobilnosti bo pripomoglo tudi to, da se baterija na 100-kilovatni polnilnici do 80-odstotne zmogljivosti napolni v le 47 minutah.

Značke: seat

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri