Seat Leon Cupra R na Racelandu

2. 12. 2011
Deli

Z najmočnejšim Leonom smo se podali na dirkališče Raceland, da vidimo, ali je tudi tako hiter kot je uživaški.

Žal močan motor, v našem primeru dvolitrski prisilno polnjeni s kar 265 'konji', ni dovolj. Divjak pod motornim pokrovom in odlični šeststopenjski ročni menjalnik sta imela kar nekaj sovražnikov, da čas kroga na Racelandu ni primeren mišicam. Prvič, stabilnostni sistem ESP ni izklopljiv pa tudi zapora prednjega diferenciala ni mehanska, pač pa notranje (razbremenjeno) kolo v ovinku kroti zgolj zavorni sistem. Če nato prištejemo še zimo z nizkimi temperaturami, spolzko stezo (zaradi megle oziroma povečane vlažnosti v ozračju?) in zimske gume, pa čas 1:00,58 oziroma 41. mesto ni presenečenje.

Zato nam tudi načrt popraviti rekord proge med športnimi avtomobili na zimskih gumah ni uspel. Turbodizelski Seat Leon FR je bil veliko boljši. Očitno pa pri Seatu (oziroma našemu zastopniku za to znamko) mislijo, da se njihovi najhitrejši avtomobili bolje peljejo na zimskih gumah? Zakaj dobimo vse v zimskem terminu, ostaja uganka, saj bi se vsi športni Seati na poletnih gumah nedvomno veliko bolje odrezali. (AM)

LESTVICA RACELAND

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja