Seatova Alhambra naslednica priljubljenega Sharana

17. 5. 2010
Deli

Novemu Volkswagnu Sharanu, ki končno upokojuje že dodobra osiveli aktualni model, logično sledi Seatova sestra Alhambra. S Volkswagnovim bratom si ta največji španski velikoserijski enoprostorec deli tehniko in zametke oblike, ki je seveda prirejena španski znamki.

Tudi pri Alhambri bodo kupci, pa naj bodo to velike družine ali poslovneži, lahko računali na prostorsko zelo smiselna bočna vrata v drugi sedežni vrsti, ki olajšajo vstop do šestega in sedmega sedeža. V Alhambri se bo lahko peljalo do sedem potnikov.

Prtljažnik je ob petsedežni konfiguraciji s 885 litri zelo radodaren, še več pa ga je, kar 2.297 litrov, ko sta v kabini le dva sedeža, preostali pa so pogreznjeni v ravna tla.

Bodoče kupce čaka izbira med bencinskimi in dizelskimi agregati moči od 103 do 147 kilovatov s povprečno porabo 5, 5 litra goriva na 100 prevoženih kilometrov. Vsi motorji so prisilno polnjeni. Bencinska zmoreta 110 in 147 kilovatov, dizelska pa 103 in 125 kilovatov.

Španci napovedujejo poleg šeststopenjskega ročnega menjalnika tudi dvoskločni menjalnik DSG, asistenco za dolge luči, biksenonske žaromete, parkirni sistem s krmilno avtomatiko, veliko panoramsko strešno okno in tripodročno klimatsko napravo. Drsna vrata ter pokrov prtljažnika se odpirajo električno.

Uganka, ki je večini ne uspe rešiti: le redki najdejo napako

Pri varčevanju z gorivom pomagata sistem start-stop in regeneracija zavorne energije. Nova Alhambra meri v dolžino 4, 85 metra, kar pomeni v primerjavi s predhodnico opazen, kar 22-centimetrski prirastek, vidno – za devet centimetrov – pa se je povečala tudi širina, kar vse skupaj zagotavlja več notranjega prostora.

Seat kljub velikosti obljublja dobro vodljivost. Alhambra, ki jo bodo začeli prodajati v Sloveniji, bo imela serijsko vgrajenih sedem varnostnih blazin (med njimi tudi kolensko za voznika), ESP in sistem nadzora tlaka v gumah.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?