Serijski Rimac Concept_One prihaja v Ženevo

Hrvaški Rimac Automobili bo v Ženevo pripeljal serijsko verzijo električnega superšportnika Rimac Concept_One, s katerim v svet avtomobilov z alternativnimi pogoni vsekakor vnaša precejšnjo mero dodatne razburljivosti.

Serijski Rimac Concept_One prihaja v Ženevo (foto: Rimac) Rimac
23. 2. 2016

Kot pravijo pri Rimacu, je njihov Concept_One, ki ga bodo izdelali le v osmih primerkih, plod ideje, kako s počjo električnega pogona športni avtomobil ne le postane hitrejši, ampak tudi bolj prilagodljiv, živahen in zabaven. V električnem superšportniku so združili vse obsežno znanje, tehnologijo in izkušnje, ki so jih pridobili v svoji kratki zgodovini.

In v čem se serijski Concept_One vizualno razlikuje od delujoče študije, ki jo je Rimac leta 2011 predstavil v Frankfurtu? Nekoliko spremenili so mu predvsem masko hladilnika, motorni pokrov, vetrobransko šipo in karbonski difuzor na zadku. Prestižni notranjosti iz alkantare, karbona in aluminija so namenili povsem digitalne prikazovalnike, vse fukcije avtomobila se upravljajo s fizičnimi gumbi, v lastni režiji pa so razvili tudi info-zabavnostni sistem s 4G mobilno povezavo, ki služi tudi shranjevanju parametrov avtomobila v oblaku.

V osrčju pogona so štirje elektromotorji s permanentnimi magneti, ki razvijajo sistemsko moč 800 kilovatov in navor 1600 njutonmetrov, njihovo moč pa na vsa štiri kolesa optimalno preusmerja sistem Rimac All Wheel Torque Vectoring s tipali , ki so razporejena na vseh ključnih predelih šasije in vzmetenja. Vsak motor preveri 100-krat na sekundo in vozniku omogoči, da Concept-One v vsega 2,6 sekunde požene do 100, v 6,2 sekunde do 200, v 14,2 sekunde pa do 300 kilometrov na uro. Sistem nadzoruje tudi sistem za stabilnost in regenerativno zaviranje. V hiši so razvili tudi baterijski sklop iz 8450 celic s kapaciteto 82 kWh, ki med pospeševanjem lahko oddaja do 1000 kilovatov moči, med zaviranjem pa lahko absorbira elektriko z močjo do 400 kilovatov.

Štirikolesnemu pogonu so sicer namenili štiri prednastavljene načine vožnje, 'comfort', 'control', 'track' in 'drift', uporabnik pa si ga lahko nastavi tudi po svoje ali pa izklopi elektronske posege v vožnjo in se povsem zanese na svoje vozniško znanje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri