Objavljamo celoten seznam avtomobilov, ki se v okviru akcije Best Cars 2008 potegujejo za laskavi naslov Najboljši avtomobili 2008. Avtomobili so razdeljeni v razrede A, B, C, D, E, F, G, H, I in K.
Za več informacij o akciji in možnosti sodelovanja kliknite tukaj.
Razred A - mini avtomobili
Mini, prepričljiv zmagovalec prvega razreda lani, je dobil letos zelo močnega tekmeca. Prišel je Fiat 500, malček, ki je osvojil mnogo src, še preden so ga začeli prodajati. Čeprav je na videz podoben svojemu predhodniku, gre za tehnično povsem drugačen avtomobil, ki se od Fiata 500 iz petdesetih let prejšnjega stoletja razlikuje tudi po tem, da je precej večji, čeprav je po zdajšnji kategorizaciji še vedno majhen avtomobil. Po desetletju in pol je nastopil čas tudi za drugo generacijo priljubljenega Renaultovega Twinga. Tudi ta je večji od predhodnika, ki pa je po očarljivosti še vedno krepko pred svojim naslednikom. Novo generacijo v tem razredu prav tako predstavljajo Smartov Fortwo (ta je sicer še vedno oblikovno podoben prehodniku, a je tudi njega doletela povečava) ter prenovljen Kijin Picanto in povsem novi Daihatsu Cuore. Sicer pa so v tem vstopnem razredu dobro poznani tudi trojčki iz Kolina - Citroën C1, Peugeot 107 in Toyota Aygo so si zelo podobni, a hkrati dovolj različni, da ima vsak svojo skupino oboževalcev, kar dokazujejo tudi glasovnice preteklih let. Ta razred je poseben tudi zaradi raznolikosti ponudbe - na eni strani sta na cenovni lestvici visoko uvrščena Mini in Smart (blizu jima je tudi novi Fiat 500), na drugi strani pa je večina preostalih. Po nizkih cenah še posebej izstopajo Spark, Atos in Picanto.
- Chevrolet Matiz/Spark
- Citroën C1
- Citroën C2
- Daihatsu Cuore
- Daihatsu Trevis
- Daihatsu Sirion
- Fiat 500
- Fiat Panda
- Ford Ka
- Hyundai Atos
- Kia Picanto
- Mini
- Peugeot 107
- Renault Twingo
- Smart Fortwo
- Suzuki Swift
- Toyota Aygo
Razred B - mali avtomobili
Vntem razredu je v zadnjem letu nastala velika gneča, saj se je na trgu pojavilo kar precej novih avtomobilov. Najbolj poseben med njimi je zagotovo Daihatsu Materia, pod oznako 'novo' so se škatlasto oblikovanemu japoncu pridružili še novi Lada Kalina, Mazda2, Opel Agila, Škoda Fabia in Suzuki Splash, z oznako 'prenovljeno' pa se pohvali Nissanova Micra. Danes je za razred malih avtomobilov značilno, da so se nekateri predstavniki približali skupni dolžini štirih metrov (nekateri so jo celo presegli), s čimer so dosegli (in presegli) avtomobile nižjega srednjega razreda izpred desetletja ali dveh. Ta razred je tudi razred posebnežev, kot sta Materia, ki je posebna zaradi oblike, in Peugeot 1007, ki ima edini par drsnih vrat. Ker je tudi v tem razredu konkurenca zelo pestra, se tovarne pri prodaji trudijo z različnimi akcijami in bogatimi seznami serijske in dodatne opreme, ki vključuje vse, 'kar imajo veliki' - od klimatske naprave do navigacijskih sistemov.
- Chevrolet Aveo/Kalos
- Citroën C3
- Daihatsu Materia
- Fiat Albea
- Fiat Grande Punto/Linea
- Fiat Sedici
- Ford Fiesta/Fusion
- Honda Jazz/City
- Hyundai Accent
- Hyundai Getz
- Kia Rio
- Lada 1118 Kalina
- Lancia Ypsilon
- Mazda2
- Mitsubishi Colt
- Nissan Micra
- Opel Agila
- Opel Corsa
- Peugeot 1007
- Peugeot 207
- Renault Clio
- Seat Ibiza/Cordoba
- Škoda Fabia
- Subaru G3X Justy
- Suzuki Ignis
- Suzuki Splash
- Suzuki SX4
- Toyota Yaris
- VW Fox
- VW Polo
Razred C - spodnji srednji razred
Pogled na evropske ceste pove, da je razred C ali spodnji srednji avtomobilski razred med najbolj zastopanimi. Čeprav je ime razreda precej klasično in si veliko ljudi, ko kdo omeni to kategorizacijo, predstavlja kombilimuzine s prednjim pogonom in prečno vgrajenim motorjem, je prava slika tega razreda dosti bolj pisana. Nekoč se je temu avtomobilskemu razredu reklo Golfov razred, kar je za nemško tovarno sicer velika čast, vedar pa bi danes spodnji srednji razred težko označili le z imenom tega modela. Dacia Logan je bila na trg pripeljana, da bi zadovoljila kupce z manj debelimi denarnicami. In kot kažejo prodajni rezultati tega romunskega izdelovalca vozil, ki mu v zelo veliki meri pomaga Renault, je projekt več kot uspešen. Povsem na drugem koncu kotira BMW-jeva serija 1. Pogon na zadnji kolesni par je še vedno njegov prepoznaven znak za ta razred. Letos so malega bavarca, ki je dobil še kupejevsko izvedenko (v prihodnjem letu pride na trg tudi kabriolet z mehko streho), prenovili in tako trgu ponudili tudi različico s tremi vrati in štirimi sedeži. V spodnjem srednjem razredu naletimo tudi že na prve hibride. Za zdaj sta tu dva - Priusa lahko kupite v Toyotinem, Civica pa v Hondinem salonu. Posebnost razreda je še novi Nissan Qashqai, ki je videti kot mehki terenec, prodajajo pa tudi različice brez štirikolesnega pogona. V zadnjem letu dni je bilo tudi v spodnjem srednjem avtomobilskem razredu kar nekaj dogajanja. BMW je prenovil Enico, Bravo je povsem nov Fiatov model, od katerega Italijani veliko pričakujejo, povsem nov (a tehnično podoben Kijinemu modelu) pa je tudi Hyundai i30, s katerim začenjajo Korejci novo evropsko ofenzivo in novo dobo poimenovanja modelov. Novi na seznamu so še Lada Priora ter Nissana Tiida (za tiste kupce, ki pogrešajo Almero) in Qashqai.
- Alfa Romeo 147
- Audi A3
- BMW serije 1
- Citroen C4
- Dacia Logan
- Dodge Caliber
- Fiat Bravo
- Ford Focus
- Honda Civic
- Hyundai i30
- Kia Cee’d
- Lada Priora
- Mazda3
- Mercedes-Benz A
- Nissan Tiida
- Nissan Qashqai
- Opel Astra
- Peugeot 308
- Renault Mégane
- Seat Leon
- Seat Toledo
- Subaru Impreza
- Suzuki Liana
- Toyota Auris
- Toyota Prius
- VW Beetle
- VW Golf/Plus/Jetta
- Volvo C30
Razred D - zgornji srednji razred
Kar pet novih avtomobilov se je v zadnjem letu pojavilo v tem razredu. Težko pričakovani Audi A4, Ford Mondeo, Mercedes-Benz razreda C, Mitsubishi Lancer in Renaultova Laguna. Večino teh smo že vozili, zato lahko potrdimo napredek tega avtomobilskega razreda tako na tehničnem področju (avtomobili so opremljeni s sistemi višjega razreda) kot na področju porabe goriva, ki sledi trendu čim manjših emisij izpušnih plinov ter trendu zmanjševanja porabe bencina in plinskega olja. Vendar pa ta nova tehnologija draži avtomobile, ki jih proizvajalci v neusmiljeni tekmi za kupce po pravilu prodajajo tudi z velikimi popusti. Pri BMW-ju so v prenovljenem razredu 3 kljub uporabi varčevalnih prijemov (Start-Stop tehnika, regeneracija zavorne energije …) in nižji porabi goriva povečali moč večini motorjev, za kar je zaslužna tudi tehnika neposrednega vbrizga. Volvo je prenovil S40 in V50, svoja najmanjša družinska aduta, če ne upoštevamo malega C30, ki ni pretirano družinski, ter ju oblikovno približal večjim bratom S80 in V70. Tudi za srednji avtomobilski razred velja pestrost. Kupci lahko izbirajo med klasičnimi (kombi)limuzinami in med izstopajočimi modeli, kot je bolj terenski Subaru Forester. Letošnje glasovanje je zadnje za trenutno generacijo Mazde 6, saj je bila njena naslednica predstavljena že v Frankfurtu, avtomobilski svet je v pričakovanju nove Opel Vectre, Nemci pa bodo Signuma po vsej verjetnosti črtali iz proizvodnega programa, ker kupci modela niso najbolje sprejeli in Opel zanj ne bo pripravil zamenjave. Za lanskega zmagovalca ste lani izbrali BMW-ja serije 3, na stopničkah pa sta pristala še Alfa Romeo Alfa 159 in Volkswagnov Passat. Konkurenca v tem razredu je precejšna, zato je napoved letošnjih rezultatov nehvaležna.
- Alfa Romeo 159
- Audi A4
- BMW serije 3
- Cadillac BLS
- Chevrolet Lacetti/Nubira
- Citroën C5
- Fiat Croma
- Ford Mondeo
- Honda Accord
- Hyundai Sonata
- Jaguar X-Type
- Kia Magentis
- Lexus IS
- Mazda6
- Mercedes-Benz C
- Mitsubishi Lancer
- Opel Vectra/Signum
- Peugeot 407
- Renault Laguna
- Saab 9-3
- Škoda Octavia
- Subaru Forester
- Subaru Legacy /Outback
- Toyota Avensis
- Volvo S40/V50
- Volvo S60
- VW Passat
Razred E - višji razred
Prvo ime, ki ob druščini znanih avtomobilskih imen pade v oko, je azijski Brilliance. Vsa Evropa je za njihovo limuzino BS6 izvedela po katastrofalnih rezultatih preizkusnih trčenj, kjer se je pokazalo veliko pomanjkljivosti na področju varnosti velike limuzine, katere glavni adut je nizka cena. Nekateri prodajalci te kitajske limuzine v Evropi so že prenehali prodajati ta, po mnenju organizacij, ki izvajajo preizkusne trke, zelo nevaren avtomobil. V višjem razredu je BMW v letošnjem letu prenovil serijo 5, oblikovno sicer zelo malenkostno, a zato je več novosti na tehničnem področju. Poleg Brilliancea pa so čisto novi kar trije avtomobili. Američani želijo v Evropi več tržnega deleža s Cadillacom CTS, (mimogrede, kar zadeva Cadillac se popravlja tudi njihova prisotnost v Sloveniji), Jaguar želi s privlačnim XF-om pozabiti na stare čase neuspešnega S-Typa in začeti novo obdobje, pri Volvu pa so aktualna V70 in XC70 zamenjali z novima modeloma, še bolj luksuznima in večjima ter še bolj založenima s tehniko, ki preprečuje prometne nesreče ali blaži njihove posledice. V tem razredu po pravilu kraljujejo po obliki klasično limuzinsko zasnovani Audi A6, BMW Serije 5 in Mercedes-Benz razreda E. Tudi letos je v višjem razredu 22 predstavnikov, ki tekmujejo za vašo naklonjenost. Izbira je pestra - tu so tako klasični nemški predstavniki (BMW, Mercedes-Benz, Audi), cenejši Chevrolet Epica, Citroën C6, Kia Opirus kot tudi posebneži, kot sta Renaultov Vel Satis in Lancia Thesis. Precej poseben je tudi Lexus GS. Lani ste bralci Avto magazina, ki ste sodelovali v akciji Najboljši avtomobili 2006, na vrh razreda postavili BMW-ja serije 5, Audija A6 in Mercedes-Benza CLS ter tako ponovili izbor iz leta 2005 in potrdili, da v tem razredu Slovenci še vedno stavimo na nemške predstavnike.
- Audi A6/Allroad
- BMW serije 5
- Brilliance BS6
- Cadillac CTS
- Chevrolet Epica
- Chrysler Sebring
- Chrysler 300 C
- Citroën C6
- Honda Legend
- Hyundai Grandeur
- Jaguar XF
- Kia Opirus
- Lancia Thesis
- Lexus GS
- Mercedes-Benz E
- Mercedes-Benz CLS
- Peugeot 607
- Renault Vel Satis
- Saab 9-5
- Škoda Superb
- Volvo V70 / XC70
- Volvo S80
Razred F - luksuzni razred
Tri od 12 predstavnikov luksuznega razreda, v katerem so zastopana najbolj zveneča avtomobilska imena, so v preteklem letu prenovili. Prenovljen je bil Audijev zastavonoša A8, ki je dobil tudi nov motor, oblikovna prenova pa je bila sicer le malenkostna. Prav tako je svež veter, predvsem oblikoven, zapihal pri Jaguarju (XJ) in Volkswagnu (Phaeton). Pri Jaguarju je opaziti, da je trend turbodizelskih motorjev popularen tudi pri njih. Stroji na plinsko olje očitno ostajajo tabu le pri ponudbi Creme de la creme: pri Bentleyu, Maseratiju, Maybachu in Rolls-Royceu. Vse večja je tudi ponudba hibridov. Lexusov LS 600h velja za najbolj naprednega na trgu ta hip in ga je mogoče naročiti tudi v Sloveniji, saj ima Ljubjana po novem Lexusov salon. Audiju A8, zmagovalcu luksuznega razreda na lanskem izboru Najboljši avtomobili, sta se najbolj približala atraktivnež Maserati Quattroporte in Mercedes-Benzov ponos razred S. Boste letos istega mnenja ali boste dali priložnost tudi drugim - Bentleyu, BMW-ju, Cadillacu, Jaguarju, Lexusu, Maybachu, Rolls-Royceu ali Volkswagnu?
- Audi A8
- Bentley Continental Flying Spur
- Bentley Arnage
- BMW serije 7
- Cadillac STS
- Jaguar XJ
- Lexus LS
- Maserati Quattroporte
- Maybach
- Mercedes-Benz S
- Rolls-Royce Phantom
- VW Phaeton
Razred G - športni avtomobili
Večina pločevinastih predstavnikov v tem avtomobilskem razredu je dostopnih le redkim izbrancem, nekateri med njimi pa še redkejšim voznikom. A nekateri športni avtomobili so ljudstvu vendarle blizu. To so tisti, ki izhajajo iz razširjenih platform, ki služijo tudi drugim avtomobilom. Žlahtnosti pa tem avtomobilom vendarle ne manjka, kar dokazujejo Audija A5 in TT, Alfi Romeo GT in Brera, BWM-ja Z4 in serija 6 … V tem razredu je pestrost modelov še opaznejša kot v drugih razvrstitvah. Samo poglejte Lotusa Exigea, ki izstopa po svoji špartanskosti in voznih užitkih, Bugattija Veyrona, ki gre prek 400 kilometrov na uro, ali Hyundaijevega Coupeja, ki ne nudi toliko užitkov kot drugi, a si ga v nasprotju z Lamborghiniji, Bentleyji in Porscheji lahko privošči veliko voznikov. Letos se je druščini športnikov pridružila kopica novosti: elegantni kupe Audi A5, vznemirljiva Alfa Romeo 8 C Competizione in za marsikoga najlepši Maserati Gran Turismo.
- Alfa Romeo GT
- Alfa Romeo Brera
- Alfa Romeo 8 C
- Aston Martin V8 Vantage
- Aston Martin DB9/DBS
- Audi A5
- Audi TT
- Audi R8
- Bentley Continental GT
- BMW Z4 Coupé
- BMW serije 6 Coupé
- Bugatti Veyron
- Corvette
- Ferrari F430
- Ferrari 612 Scaglietti
- Ferrari 599 GTB Fiorano
- Hyundai Coupé
- Jaguar XK
- Lamborghini Gallardo
- Lamborghini Murcielago
- Lotus Exige
- Lotus Europa
- Maserati Gran Turismo
- Mazda RX-8
- Mercedes-Benz CLK
- Mercedes-Benz CL
- Mercedes-Benz SLR McLaren
- Nissan 350 Z
- Porsche Cayman
- Porsche 911 Carrera/Turbo
Razred H - kabrioleti
Izbira med takšnimi ali drugačnimi kabrioleti je vsekakor zelo pestra, saj na kupca in na glasovanje čaka okroglih 50 modelov. Že v zadnjih letih smo opazili, da se je povečalo število kupe-kabrioletov ali kabrioletov s trdo pomično streho, kar potrjujejo tudi letošnji kandidati. Kupe-kabrioleti so vseh velikosti, od malih Daihatsuja Copena in Peugeota 207 CC, ki je nasledil zelo uspešnega predhodnika 206 CC, do velikih, kot sta Chryslerjev Sebring in BMW-jev kabriolet serije 3, ki ima prvič v zgodovini trdo pomično streho. Mehka streha pa zagotovo še nekaj časa ne bo izumrla, saj jo uporablja večina klasikov med kabrioleti - od Aston Martina V8 Vantagea Volanta, Mercedes-Benza SLR McLarna Roadsterja, do Rolls-Roycea Phantoma Dropheada. Tudi v tem razredu se je v zadnjem letu nabralo kar nekaj novosti: AM V8 Vantage Roadster, Audi TT Roadster, BMW serije 3 Cabrio, Chrysler Sebring Cabrio, MB SLR McLaren Roadster, Peugeot 207 CC, RR Phantom Drophead Coupe in Smart Fortwo Cabrio. Razredna posebnost je Mazda MX-5 s trdo in mehko pomično streho.
- Alfa Romeo Spider
- Aston Martin V8 Vantage Roadster
- Aston Martin DB9 Volante
- Audi A4 Cabrio
- Audi TT Roadster
- Bentley Continental GTC
- Bentley Azure
- BMW serije 3 Cabrio
- BMW Z4
- BMW serije 6 Cabrio
- Cadillac XLR
- Chrysler PT Cruiser Cabrio
- Chrysler Sebring Cabrio
- Citroën C3 Pluriel
- Corvette Cabrio
- Daihatsu Copen
- Dodge Viper
- Ferrari F 430 Spider
- Ford Focus CC
- Honda S 2000
- Jaguar XK Cabrio
- Lamborghini Gallardo Spider
- Lamborghini Murcielago Roadster
- Lexus SC 430
- Lotus Elise
- Mazda MX-5
- Mercedes-Benz CLK Cabrio
- Mercedes-Benz SLK
- Mercedes-Benz SL
- Mercedes-Benz SLR McLaren Roadster
- Mini Cabrio
- Mitsubishi Colt CZC
- Morgan 4/4, Roadster
- Morgan Aero 8
- Nissan Micra C+C
- Nissan 350 Z Roadster
- Opel Tigra Twintop
- Opel Astra Twintop
- Opel GT
- Peugeot 207 CC
- Peugeot 307 CC
- Porsche Boxster
- Porsche 911 Cabrio
- Renault Mégane Cabrio Coupé
- Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé
- Saab 9-3 Cabrio
- Smart Fortwo Cabrio
- Volvo C70
- VW Beetle Cabrio
- VW Eos
Razred I - terenska vozila
Razred terencev bi lahko razdelili na dva razreda. V enem bi bili lahko tisti pravi terenci, s katerimi se odpravite na vrh hriba ali v napol prehoden gozd, v drugem pa bi bila večina, ki morda sploh nima štirikolesnega pogona, reduktor pa je pri njih takšna redkost kot astronavti na luni. Nekoč so bili terenci tisti pravi predstavniki avtomobilske vrste, ki so se bili edini sposobni kosati z neprehodnimi tereni in so bili čisti delovni stroji. Pred leti pa se je pojavil začetek vrste mehkih terencev, SUV-ov, kot jim radi pravimo. Mehke terence tako predstavljajo avtomobilske tovarne, ki še pred leti niso imele nobenega terenca. Nekatere tovarne, ki zamujajo s prihodom v ta razred, sklepajo nova partnerstva in si tehniko sposojajo kar pri tekmecih. Lep primer tega je koncern PSA Peugeot Citroën, ki prodaja C-Crosserja in 4007, tesna sorodnika Mitsubishijevega Outlanderja. Slabša stran takšnega partnerstva je prevelika podobnost modelov. Proizvajalci imajo v ponudbi tudi več (mehkih) terencev. Volkswagen je po Touaregu predstavil še manjšega Tiguana, Audi namerava po velikanskem Q7 izdelati manjšega Q5 in še manjšega Q3, Land Rover prisega na Freelanderja 2, Discoveryja in Defenderja ter Range Roverja Sporta, Mercedes-Benz pa kar na štiri - na modele M, R, G in GL. Nesporen rekorder po zastopanosti pa je Jeep, saj ima s Compassom, Patriotom, Wranglerjem, Cherokeejem, Grand Cherokeejem in Commanderjem v ponudbi kar šest terencev, med katerimi lahko najdemo tudi čisto prave robustneže, ki niso terenci le po videzu. Nenavadno za ta avtomobilski razred, ki nosi ime terenci, je tudi to, da sodeč po raziskavah, svojih (mehkih) terencev velika večina voznikov ni zapeljala po kakšni drugi kot asfaltirani podlagi. Značilnost tega razreda so tudi številni novi modeli. BMW X5 je povsem nov, a je naslednik že uveljavljenega modela. Citroënov prvi SUV je C-Crosser, Fordov (v Evropi) bo Kuga, Jeep je predstavil povsem novega Patriota in Cherokeeja, Mitsubishi Pajera, Nissan pa X-Traila. Nov je tudi Peugeot 4007, ki je prvi SUV za Peugeot. Pričakujemo še prvega Renaultovega, ki bo po vsej verjetnosti nosil ime Koleos. Čisto svež je še Volkswagen Tiguan. Razred mehkih terencev in klasičnih terencev pa bo imel v prihodnosti zagotovo še več članov, saj bo BMW z novim X6 začel dobo nekakšni terenskih kupejev. Novinec, ki ga bo BMW predstavil v prihodnosti, bo imel tehniko brata X5, a zaradi drugačne strešne linije manj prostora za prtljago, v notranjosti pa se bodo lahko vozili največ štirje potniki.
- Audi Q7
- BMW X3
- BMW X5
- Cadillac SRX
- Cadillac Escalade
- Chevrolet Captiva
- Citroën C-Crosser
- Daihatsu Terios
- Dodge Nitro
- Ford Kuga
- Honda CR-V
- Hummer H2
- Hummer H3
- Hyundai Tucson
- Hyundai Santa Fé
- Hyundai Terracan
- Jeep Compass
- Jeep Patriot
- Jeep Wrangler
- Jeep Cherokee
- Jeep Grand Cherokee
- Jeep Commander
- Kia Sportage
- Kia Sorento
- Lada Niva
- Land Rover Freelander 2
- Land Rover Discovery
- Land Rover Defender
- Lexus RX
- Mazda CX - 7
- Mercedes-Benz M
- Mercedes-Benz R
- Mercedes-Benz G
- Mercedes-Benz GL
- Mitsubishi Outlander
- Mitsubishi Pajero
- Nissan X-Trail
- Nissan Murano
- Nissan Pathfinder
- Nissan Patrol GR
- Opel Antara
- Peugeot 4007
- Porsche Cayenne
- Range Rover Sport
- Range Rover
- Renault Koleos
- Saab 9-7x
- Ssang Yong Kyron
- Ssang Yong Actyon/Sports
- Ssang Yong Rexton
- Subaru Tribeca
- Suzuki Jimny
- Suzuki Grand Vitara
- Toyota RAV4
- Toyota Landcruiser
- Toyota Landcruiser 100
- Volvo XC 90
- VW Tiguan
- VW Touareg
Razred K - limuzinski kombiji
Da bi doživeli limuzinske kombije na pravi način, torej z višjim sedenjem, z veliko prostora za potnike in prtljago ter z odlično prilagodljivostjo notranjega prostora, vam ni treba poseči po druščini petmetrskih Chryslerja Voyagerja, Mercedes-Benza Viana in Volkswagna Multivana. Tudi krajši obstajajo in tudi pri dobrih štirih metrih lahko s seboj vozite po tri sedeže v dveh vrstah, kar na primer omogočata Fiatova Multipla in Hondin limuzinski kombi FR-V. Posebej so popularne kombijevske izvedbe malih dostavnikov, in sicer Citroëna Berlinga, Forda Tournea Connecta ter Renaulta Kangooja. Prvak med limuzinskimi kombiji je zagotovo Citroën, saj ima v ponudbi kar štiri različice, to so C4 Picassa s petimi ali sedmimi sedeži, starejša Xsara Picasso ki je še zmeraj v prodaji, ter C8, ki je še vedno večji od vseh. Limuzinski kombiji so večinoma manj zabavni za vožnjo, a izjeme potrjujejo pravila in takšna izjema je v tem razredu prav gotovo Fordov S-Max. Nekaj limuzinskih kombijev bo v kratkem dobilo tudi naslednika. Primer je VW Sharan.
- Chevrolet Rezzo/Tacuma
- Chrysler PT Cruiser
- Chrysler Voyager
- Citroën Berlingo
- Citroën Xsara Picasso
- Citroën C4 Picasso
- Citroën C8
- Fiat Doblo
- Fiat Idea
- Fiat Multipla
- Fiat Ulysse
- Ford Tourneo Connect
- Ford C-Max
- Ford S-Max
- Ford Galaxy
- Honda FR-V
- Hyundai Matrix
- Hyundai Trajet
- Kia Carens
- Kia Carnival
- Lancia Musa
- Lancia Phedra
- Mazda5
- Mercedes-Benz B
- Mercedes-Benz Viano
- Mitsubishi Grandis
- Nissan Note
- Opel Combo
- Opel Meriva
- Opel Zafira
- Peugeot Partner
- Peugeot 807
- Renault Kangoo
- Renault Modus
- Renault Scénic
- Renault Espace
- Seat Altea/Freetrack
- Seat Alhambra
- Škoda Roomster
- Ssang Yong Rodius
- Toyota Corolla Verso
- VW Caddy Life
- VW Touran
- VW Sharan
- VW Multivan
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj