V avtomobilistični srenji krožijo govorice, da naj bi pri AMG tako za razred C kot E pripravljali zanimiv pogonski sklop.
Dejstva, da najmočnejšo AMG različico Mercedes-Benza razreda C odslej poganja štirivaljnik v priključnem hibridnem pogonskem sklopu, vsi niso sprejeli z največjim odobravanjem. Na drugi strani BMW M3 še vedno poganja prisilno polnjen šestvaljnik. Tudi večji E63 AMG bo imel pod pokrovom priključni hibridni pogonski sklop z vrstnim šestvaljnikom, medtem ko je BMW za prihajajoči M5 pripravil priključni hibrid z V8 motorjem. Večji modeli AMG so sicer dolgo sloveli po grmečih osemvaljnikih.
Sedaj pa po poročanju portala Car & Driver iz različnih strani prihajajo govorice, da pri AMG pripravljajo 4-litrski V8 z oznako M177 na nove emisijske standarde in ponovno aplikacijo s hibridnim pogonom v razredih C in E leta 2026. Omenjeni osemvaljnik je bilo mogoče dobiti v prejšnjih generacijah obeh modelov, podoben hibrid s tem osemvaljnikom pa se trenutno uporablja v modelih AMG GT63 S E Performance in AMG S63. Zanimivo naj bi tako razred E kot razred C za umestitev osemvaljnika, baterije in električnega motorja potrebovala le manjše prilagoditve karoserije.
Zmogljivosti tudi pri novem pogonskem sklopu s štirivaljnikom seveda niso težava. Sistem v najmočnejšem AMG razreda C z oznako AMG C 63 S E Performance zmore 500 kW (680 KM) in skupaj kar 1020 Nm navora, do stotice pa pospeši v 3,4 sekunde.
Preberite tudi: Pri BMW-ju so potrdili govorice o novem M5
Preberite še: Kaj, če z avtom zapeljete v globoko vodo? Že na videz nedolžna luža je lahko usodna!
BONUS VIDEO: Žiga Jelar: "zakaj je meni sploh tega treba, mar bi šel v nek šport, kjer bi dirkal z avtomobili."