Na aprilskem Hannoverskem sejmu je Siemens predstavil projekt induktivnega polnjenja preko tuljav.
Tehnologijo brezkontaktnega polnjenja Siemens razvija skupaj z BMW-jem, omogočila pa naj bi zelo kratke postanke za polnjenje električnih vozil.
Polnjenje poteka tako, da je primarna tuljava skrita pod zemljo in priključena na električno omrežje, sekundarna tuljava pa je nameščena v avtomobilu. Razdalja za uspešno polnjenje naj bi znašala med 8 in 15 centimetri. Pri Siemensu trdijo, da ima tak način prenosa električne energije več kot 90-odstotni izkoristek.
Magnetno polje naj ne bi škodljivo vplivalo na okolje, saj se vzpostavi le v točno določenem območju med obema tuljavama, jakost okrog vozila pa je tako bistveno manjša od priporočene vrednosti 6,25 mikrotesle.
Prednost brezkontaktnega polnjenja je poleg preproste uporabe tudi odpornost proti vandalizmu in obrabi.
Prvo prototipno postajo bodo postavili že v maju, testiranje pa se bo v juniju razširilo na več postaj v Berlinu.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem