Škoda Epiq - najmanjši električar bo imel "epsko" ceno in več prostora od konkurence

8. 9. 2025 | Gregor Žvab

Sredi prihodnjega leta bo Škoda dopolnila svojo električno floto, ki jo za zdaj sestavljata Elroq in Enyaq.

Škoda je razkrila svoj najmanjši električni SUV, imenovan Epiq, ki bo cenovno postavljen ob bok obstoječemu modelu Kamiq z motorjem z notranjim zgorevanjem. S tem želi češka znamka pokazati, da električna mobilnost ni nujno povezana z visokimi cenami.

Električni mestni SUV za širok krog kupcev

Epiq je del Volkswagnove družine urbanih električnih avtomobilob, v kateri bodo še Volkswagen ID Cross SUV, Volkswagen ID Polo in Cupra Raval. Serijska izvedba bo izdelovana v Volkswagnovi tovarni v Pamploni v Španiji, uradna predstavitev pa je napovedana za sredino leta 2026.

Škoda Epiq
Škoda

Škoda obljublja, da bo začetna cena Epiqa primerljiva s Kamiqom (od 25.330 evrov v Nemčiji). To pomeni, da bo novi električni SUV bistveno ugodnejši od tekmecev, kot so Ford Puma Gen E (od 36.900 evrov), Opel Frontera EV (od 28.990 evrov) in Renault 4 (od 29.400 evrov).

Luko Dončića mladi oboževalec presenetil s svojo nenavadno željo

Doseg do 425 kilometrov

Škoda pri Epiqu navaja električni doseg do 425 kilometrov, kar nakazuje, da bodo na voljo različne baterijske izvedbe. Čeprav podatkov o kapaciteti baterij še niso razkrili, bo Epiq ponujal uporabnost, ki jo kupci v tem segmentu pričakujejo. Pri dolžini 4.100 milimetrov ponuja 475-litrski prtljažnik, kar je več kot pri neposrednem tekmecu Renaultu 4 (420 litrov).

Oblikovanje in notranjost

Zunanjost serijskega modela se od lanskega koncepta skoraj ni spremenila. Prepoznaven je Tech-Deck obraz z osmero navpičnih odprtin v spodnjem delu maske ter navpične linije tudi na zadku vozila. Svetila v obliki črke T Epiqa jasno ločujejo od večjega modela Elroq.

Stranski profil zaznamuje izrazita linija, ki ločuje karoserijo od zastekljenega dela in se nad zadnjimi kolesi razširi v t. i. ramena, kar daje avtomobilu dinamičen značaj.

Škoda Epiq
Škoda

Notranjost bo oblikovana minimalistično, a hkrati praktično. Osrednji zaslon dopolnjujejo fizični gumbi in haptični drsniki, skladno s filozofijo Simply Clever pa bo na voljo veliko domiselnih rešitev za shranjevanje – od kljukic za torbe do skritih predalov v dnu prtljažnika.

Škoda raste na elektriki

Škoda je v prvih sedmih mesecih leta v Evropi prodala 87.326 električnih vozil, kar pomeni 158-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom. Največji delež uspeha pripisujejo kompaktni električni športni terenci Elroq, ki je hitro postal eden ključnih modelov znamke.

Prenovljeni Porsche 911 Turbo S - Močnejšega, serijskega 911 še ni bilo