S tekočih trakov Škodine tovarne v Mladi Boleslav je prejšnji teden pripeljala štirimilijonta Fabija, ki je bila hkrati tudi 500 tisoča Fabia tretje generacije. Jubilejni avtomobil je bila Fabia Combi 1,0 TSI z menjalnikom DSG.
Škoda Fabia se s takšnimi proizvodnimi številkami uvršča na drugo mesto v Škodini modelni ponudbi, na vrhu katere še vedno kraljuje večja Octavia. Kot takšna je bila vse od leta 1999, ko je kot naslednica Felicie obnovila novo ime iz Škodine zgodovine, ključni del Škodine ponudbe.
Tik pred obratom tisočletja
Fabia, ki jo je Škoda v Frankfirtu predstavila leta 1999, tik pred obratom tisočletja, je bila zasnovana na tedanji Vokswagnovi platformi A0, zanjo pa je bilo predvsem značilno, da je na enaki osnovi, kot drugi majhni modeli iz Volkswagnovega koncerna, zagotavljala več prostornosti in praktičnosti. Leta 2000 so v Parizu predstavili tudi Fabio Combi, marca 2003 pa je premiero doživela Fabia RS. V prvi generaciji so vsega skupaj izdelali okrog 1.790.000 avtomobilov.
Druga generacija
Leta 2007 je na ceste zapeljala Fabia druge generacije, ki je ob podobno kompaktnih merah zagotavljala še več prostora in udobja, posodobili pa so tudi njene motorje. S to generaciji je škoda predstavila tudi različici Scout in Monte Carlo. V drugi generaciji je na ceste zapeljalo 1.710.000 Fabij.
Tretja generacija
Leta 2014 je bila predstavljen tretja generacija Škode Fabie, ki so ji namenili bolj ostre, dinamične in čustvene linije v skladu z oblikovno linijo slovaškega oblikovalca Jozefa Kabana, ki so od letošnje pomladi tudi posodobljene. Do zdaj je bilo izdelanih 500.000 Fabij tretje generacije, ki ima pred seboj še dobrega pol življenjskega cikla.