Škoda je na nedavnem indijskem avtomobilskem salonu oznanila, da bo z novim modelom vstopila v največji segment na indijskem trgu.
V preteklem letu 2011 se je prodaja avtomobilov znamke Škoda na svetovni ravni povečala za 15 odstotkov (prodali so približno 875.000 enot), le v Indiji, kjer je znamka prisotna že 11 let, pa je zrasla kar za polovico na 30.005 enot in 1,31-odstotni tržni delež. Od leta 2001 se je za Škodo odločilo 132.000 Indijcev.
Za rast v prihodnje bo skrbel predvsem v Volkswagnovi indijski tovarni izdelan Rapid, kateremu je uredništvo indijske revije Top Gear dodelilo naziv 'družinski avto leta'. Kompaktna limuzina se po velikosti uvršča med modela Fabia in Octavia in ponuja bencinski (1.6, 77 kW) in turbodizelski motor (1.6, 77 kW) z ročnim ali samodejnim menjalnikom.
V Škodini strategiji rasti je do leta 2018 začrtana prodaja 1,5 milijonov avtomobilov letno, največji potencial pa so rastoči trgi, kot so Indija, Rusija in Kitajska.